شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به عنوان یک کسب و کار و کارآفرین، همیشه باید در تلاش باشید تا به مشتریان جدید برسید. این کار می تواند به روش های مختلفی انجام شود. برخی از این روشها می توانند هزینه زیادی برای شرکت و سازمان شما در پی داشته باشند، بنابراین مهم است که در نظر بگیرید کدام روش ها برای کسب و کار شما کارایی داشته و موثرتر خواهد بود.
در اینجا سه روش وجود دارد:
سیاست های اخلاقی را اجرا کنید
هر چند باید اصول و سیاست های مربوط به بقای کسب و کارتان در اولویت قرار گیرد با این حال، به همان اندازه مهم است از افرادی که برای شرکت شما کار می کنند سوءاستفاده نکنید. اگر با کارمندان و کارگران خود با احترام رفتار کنید و به آنها دستمزدی بپردازید که باعث می شود از نظر سازمان شما احساس ارزش کنند، همه سود خواهند برد.
در اینجا چند روش برای مراقبت از نیروی کار آورده شده است:
- یک سیاست درهای باز طراحی کنید — اگر در محیط کارتان مشکلی در خصوص رفتار ناعادلانه وجود دارد، ضروری است با آنها برخورد کنید.
- اطمینان حاصل کنید که سالانه حقوق کارمندان را افزایش می دهید - این شامل ایجاد یک بررسی منظم در رابطه با دستمزد کارکنان نیز می باشد.
- روزهای داوطلبانه را برای همه کارمندان تعیین کنید.
اجرای سیاستهای اخلاقی لازم نیست الزاما وقتگیر یا گران باشد. شما فقط باید در مورد چگونگی تأثیرگذاری کسب و کارتان بر زندگی دیگران ملاحظات دقیق داشته باشید.
موضوعات زیست محیطی را در اولویت قرار دهید
موضوعات زیست محیطی را همیشه در اولویت قرار دهید. روش های زیادی وجود دارد که می توانید تجارت و کسب و کار خود را پایدارتر کنید - از جمله بهبود استراتژی بازیافت. این کار باعث بهبود تصویر کسب و کار شما، کمک به محیط زیست و ارتقای شهرت برندتان می شود.
از رسانه های اجتماعی برای گفتن داستان شرکت خود استفاده کنید
رسانههای اجتماعی راهی عالی برای نشان دادن قدرت تجاری برند شماست. همچنین بهترین مکان برای اجرای تکنیک های داستان پردازی دیجیتال است که ارزش های شرکت و سازمان تان را با مشتریان به اشتراک می گذارد.
اگر داستانی برای به اشتراک گذاشتن دارید - مانند نحوه مقابله با آزار و اذیت در محل کار یا کمک به شرکت به سبزتر شدن - این جایی است که این کار را می شود انجام داد.
|