درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 21:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41826صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 22 خرداد 1400 - 13:51
PR Pulse: همه می گویند که رسانه ها مهم هستند
طبق یک بررسی جدید از شرکت تحقیقی Regina Corso Consulting، بیش از چهار نفر از هر پنج آمریکایی (85 درصد) می گویند که رسانه ها برای دموکراسی آمریکایی مهم هستند و بیش از نیمی از آن ها (52 درصد) گفته اند که رسانه ها بسیار مهم هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در چند سال اخیر توجهات زیادی بر رسانه ها متمرکز بوده است. با این وجود، آن ها هر روز کار خود را انجام داده اند.

 

طبق یک بررسی جدید از شرکت تحقیقی Regina Corso Consulting، بیش از چهار نفر از هر پنج آمریکایی (85 درصد) می گویند که این رسانه ها برای دموکراسی آمریکایی مهم هستند و بیش از نیمی از آن ها (52 درصد) گفته اند که رسانه ها بسیار مهم هستند.


به گزارش شارا، گرچه برخی اختلافات حزبی وجود دارد، سه چهارم جمهوری خواهان (76 درصد)، تقریباً همه دموکرات ها (95 درصد) و نه تا از هر ده فرد مستقل (89 درصد) می گویند که رسانه ها مهم هستند. در حالی که دو سوم آمریکایی ها (68 درصد) می گویند خطرناک است که رئیس جمهور ترامپ رسانه ها را "دشمن مردم" بنامد، این عدد به کمتر از نیمی از جمهوری خواهان (46 درصد) و تقریباً به 9 نفر از هر 10 دموکرات می رسد (88 درصد). تقریباً دو سوم افراد (64 درصد) معتقدند که رسانه ها علیه کاخ سفید مغرضانه عمل می کنند.

این تعداد از هر ده جمهوری خواه به 9 نفر (90 درصد) و در هر پنج دمکرات به بیش از دو نفر(42 درصد) می رسد. افراد مستقل با سه تا از پنج نفر(62 درصد) در وسط نمودار قرار دارند و می گویند رسانه ها علیه کاخ سفید مغرضانه عمل می کنند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد