درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 22:44   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41809صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 17 اردیبهشت 1400 - 10:22
پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی
فرهنگ لغت تجاری، مسئولیت اجتماعی (CSR) را به عنوان احساس مسئولیت یک شرکت نسبت به جامعه و محیطی (محیط زیست و اجتماعی) که در آن فعالیت می کند تعریف می کند.
  

 

فرهنگ لغت تجاری، مسئولیت اجتماعی (CSR) را به عنوان احساس مسئولیت یک شرکت نسبت به جامعه و محیطی (محیط زیست و اجتماعی) که در آن فعالیت می کند تعریف می کند.

1. داوطلب
شرکت ها در ارائه روزهای داوطلبانه به کارمندان خود فوایدی را مشاهده می کنند. این امر نه تنها باعث ایجاد رفاقت در داخل شرکت می شود، بلکه دید شرکت شما را در بین طرفداران امور خیریه نیز گسترش می دهد.

2. در ابتکارات اجتماعی و زیست محیطی سرمایه گذاری کنید
شرکتها می توانند با اهدای مستقیم یا برگزاری رویدادهایی، از سازمانهای محلی و ملی حمایت کنند. همچنین می توانید از صدای خود برای آموزش مخاطبان خود در مورد مسئله و راه هایی که می توانند به آنها کمک کنند، استفاده کنید.


3. کار اخلاقی را تمرین کنید
برای اطمینان از جذب بهترین استعداد و حفظ روحیه بالا، فرصتهایی را برای بهبود اعتماد به نفس برند پیدا کنید. فرصت های رقابتی را ارائه دهید، فضای کاری راحت تهیه کنید و به دنبال راه هایی برای درگیر کردن کارمندان باشید.

4- ترویج بشردوستانه

5- از نظر محیطی آگاه باشید
مصرف کنندگان به طور فزاینده به دنبال راه هایی برای کاهش تأثیرات محیطی خود هستند - در بسیاری از موارد، با حمایت از برندها و مشاغل که همین کار را انجام می دهند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد