درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 23:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41795صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 13 شهریور 1401 - 09:43
3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند
فناوری راه های بسیاری را برای دسترسی به عموم با روابط‌عمومی خلاقانه و نوآورانه باز کرده است و نکته مهم این است که شما تمام داده های لازم را برای ردیابی موفقیت آنها در اختیار دارید. کلید بهبود کمپین های روابط عمومی در تمام داده هایی که به صورت روزانه جمع می کنید پنهان است. فقط باید بتوانید آنها را بیابید و به اهداف عملی تبدیل کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی، مدیریت اطلاعاتی است که بین یک سازمان و مردم توزیع می شود و برای موفقیت در تجارت اهمیت حیاتی دارد. چگونگی درک مشاغل توسط مردم می تواند تأثیر قابل توجهی در فروش و سود داشته باشد، به همین دلیل شرکت ها مبالغ زیادی را در کمپین های روابط عمومی خود سرمایه گذاری می کنند.

در گذشته سنجش اثربخشی این کمپین ها دشوار بود. شما می توانید برای انتشار پیام خود یک صفحه در یک روزنامه ملی بخرید، اما سنجش و تعیین کمیت آن دشوار است. امروز، چنین مشکلی وجود ندارد، زیرا فناوری به ما امکان می دهد تا تقریباً تعداد نامحدودی از داده های مربوط به عملکرد کمپین های روابط عمومی خود را جمع آوری کنیم.

هر چند دشوار بودن درک داده ها به یک مشکل تبدیل شده است اما داشتن تحلیلگران داده های صحیح نه تنها درک این داده ها را آسان می کند بلکه می تواند به بهبود کارآیی کمپین های روابط عمومی نیز کمک نماید و سبب بهتر شدن بازده سرمایه گذاری شود و در نهایت به بهبود تصویر شرکت کمک نماید.


روابط عمومی موثرتر
روابط عمومی خوب می تواند هم بر دید افراد از برند شما تأثیر بگذارد و هم منجر به تولید اعتبار بیشتر بشود. در واقع وقتی افراد پیامی راجع به شرکت شما می بینند، می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند. فناوری به شما امکان می دهد دقیقاً بدانید که چگونه و چرا آنها منجر به پیشرفت شدند. با استفاده از این اطلاعات، می توانید پیام های برند خود را بهبود ببخشید تا همچنان به تولید بیشتر خوشنامی منجر شود.


رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی نقش اساسی در روابط عمومی دارند. اگر نام تجاری شما، روابط عمومی منفی را روی سیستم عامل هایی مانند
فیسبوک یا توئیتر دریافت کند، این پتانسیل را دارد که به سرعت گسترش یابد. باید بتوانید از امکانات این سیستم عامل ها به نفع خود استفاده کنید. شرکت های رسانه های اجتماعی به شما دسترسی زیادی به داده ها می دهند، اما باید بتوانید از آن به روش صحیح استفاده کنید.


پیگیری نتیجه
هر استراتژی روابط عمومی دارای اهداف مشخصی است، اما اگر نتوانید عملکرد خود را اندازه بگیرید، چگونه می دانید که به آن اهداف رسیده اید؟ تجزیه و تحلیل داده ها به شما این امکان را می دهد تا پیگیری کنید که چگونه کمپین های شما در برابر اهداف خود عمل می کنند و مشخص می کنند که شرایط به چه خوبی پیش می رود و چه جایی به خوبی پیش نمی رود.

فناوری راه های بسیاری را برای دسترسی به عموم با روابط‌عمومی خلاقانه و نوآورانه باز کرده است و نکته مهم این است که شما تمام داده های لازم را برای ردیابی موفقیت آنها در اختیار دارید. کلید بهبود کمپین های روابط عمومی در تمام داده هایی که به صورت روزانه جمع می کنید پنهان است. فقط باید بتوانید آنها را بیابید و به اهداف عملی تبدیل کنید.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد