درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 13:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41478صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 22 تیر 1400 - 20:52
یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت
امروزه شرکتها دائماً تحت فشار برای نوآوری و رشد قرار می گیرند. برای رسیدن به این اهداف، آنها باید راهی موثر برای اجرای استراتژی های خود پیدا کنند. با این وجود، در بسیاری از سازمان ها شکاف بین تدوین استراتژی و اجرای موفق آن وجود دارد. مدیریت نمونه کارهای پروژه (PPM) به کم کردن این فاصله کمک می کند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امروزه شرکتها دائماً تحت فشار برای نوآوری و رشد قرار می گیرند. برای رسیدن به این اهداف، آنها باید راهی موثر برای اجرای استراتژی های خود پیدا کنند. با این وجود، در بسیاری از سازمان ها شکاف بین تدوین استراتژی و اجرای موفق آن وجود دارد. مدیریت نمونه کارهای پروژه (PPM) به کمک کردن این فاصله کمک می کند.

مدیریت نمونه کارهای پروژه (PPM) می تواند به بستن شکاف بین برنامه استراتژیک سازمان و اجرای آن کمک کند. در حقیقت، به یاد داشته باشید که اجرای برنامه استراتژیک برای دستیابی و حفظ مزیت رقابتی ضروری است.

اجرای استراتژی


مدیریت نمونه کارها یک روش مدیریتی یک یا چند پرتفوی است که هدف آن دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان است. در واقع، این برنامه ای برای پیوند دادن پروژه ها، برنامه ها و اوراق بهادار با استراتژی سازمانی است. از آنجا که سازمان ها با ایجاد ابتکارات استراتژیک، استراتژی های خود را اجرا می کنند، آنها باید وسیله ای برای اجرای استراتژی سازمان شوند.

مدیریت پیچیدگی ها


مدیریت پرتفوی پروژه (PPM) به مدیریت پیچیدگی های چند پروژه کمک می کند. در حقیقت، این هدف برای کمک به سازمان در دستیابی به این مزیت رقابتی از طریق اجرای استراتژی تجاری و تعادل اوراق بهادار است. در حقیقت، اجرای استراتژی و پرتفوی، ارزش را به حداکثر می رساند و استفاده پایدار از منابع شرکت را تضمین می کند.

تعیین اهداف و فواید


مدیریت نمونه کارهای پروژه (PPM) یک رویکرد مدیریتی را نشان می دهد. در حقیقت، فقط به تکنیکها، ابزارها و روشها توجه نمی شود بلکه شامل جنبه هایی در مورد نحوه اجرای PPM است. علاوه بر این، تعیین اهداف و فواید پرتفوی قبل از انتخاب هر پروژه برای تحقق اهداف کلی شرکت بسیار مهم است.

یادت باشه


مدیریت عالی یک شرکت استراتژی را ایجاد می کند. سپس به پایین سطح نمونه کارها و در نهایت به سطح پروژه استمرار می یابد. اصولاً، بقای سازمانی به جریان ثابت و موفق محصولات جدید بستگی دارد. مهمترین اهداف PPM اجرای مؤثر استراتژی سازمانی از طریق نمونه کارهای پروژه ها و بهبود ارزش بلند مدت نمونه کارها است.

 

منبع: Francesco Pecoraro
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد