درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 11:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41345صفحه نخست » بانک و بیمهپنجشنبه، 19 دی 1398 - 11:56
هوشمند سازی اقتصاد از رویکردهای محوری وزارت امور اقتصادی و دارایی
پارادایم اقتصاد هوشمند برای نخستین بار به عنوان یکی از محورهای اصلی وزارت امور اقتصادی و دارایی مورد توجه قرار گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| پارادایم اقتصاد هوشمند برای نخستین بار به عنوان یکی از محورهای اصلی وزارت امور اقتصادی و دارایی مورد توجه قرار گرفته است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، در یازدهمین بخش از کتاب " گزارش اهم عملکرد و دستاوردهای وزارت امور اقتصادی و دارایی" از شهریور ماه 1397 لغایت مرداد ماه 1398 آمده است، هوشمند سازی اقتصاد یکی از رویکردهای محوری وزارت امور اقتصادی و دارایی و بسیاری از برنامه های عملیاتی در راستای ایجاد بستر لازم برای پیاده سازی اقتصاد هوشمند سازماندهی شده است.


بر پایه این گزارش، تدوین پیش نویس سند اقتصاد هوشمند، تشکیل شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات و کمیسیون فنی و تخصصی، پیاده سازی و بهره برداری از سامانه های درخواست وجه سپرده دستگاه های اجرایی، مدیریت حقوق و دستمزد کارکنان دولت، مدیریت حسابداری خزانه، مدیریت بدهی ها و اوراق بازار پول و سرمایه و توسعه سامانه های آزمون تشخیص صلاحیت حسابداران رسمی مالیاتی ایران، از جمله مهم ترین سیاست ها و برنامه های عملیاتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این زمینه است.


شایان ذکر است کسب رتبه اول در میان وزارتخانه ها در آخرین ارزیابی سازمان فناوری اطلاعات و جایگاه هفتم در میان 105 دستگاه اجرایی (دوره پنجم)، رشد میانگین امتیازات وزارت امور اقتصادی و دارایی در مرحله بلوغ مشارکتی از حدود 22 درصد به 79 درصد، کسب جایگاه اول استعلامات الکترونیکی در خوشه قضایی و جایگاه سوم در خوشه تجارت و صنعت، حضور در نمایشگاه الکامپ 1398 با هدف رونمایی از سامانه های جدید اقتصادی و برگزاری نشست های تخصصی با موضوعات مختلف از جمله دستاوردهای وزارت امور اقتصادی و دارایی در این حوزه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد