درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41308صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 11 شهریور 1400 - 21:57
چگونه یک برداشت اول خوب ایجاد کنیم
اگر نگران ظاهر شوید، مخاطبان شما نیز نگران خواهند شد. بسیار محتمل است که اگر اخم کنید، مخاطبان شما همان پیام ها را برای شما ارسال می کنند. در عین حال، اگر به آنها نگاه نکنید، آنها احساس طرد خواهند کرد. به یاد داشته باشید که به این جنبه های مهم توجه کنید که می تواند موفقیت گفتاری شما را تعیین کند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وقتی جلوی مخاطب سخنرانی می کنید، فقط یک فرصت برای ایجاد یک برداشت خوب دارید. پس برای آن آماده باشید! بگذارید نکاتی را ببینیم که می تواند به شما کمک کند به صورت عمومی صحبت کنید.


سخنرانی قبل از قدم زدن روی صحنه آغاز می شود


برای صحبت مؤثر، این نکته می تواند مفید باشد که بدانید گفتار شما قبل از راه رفتن روی صحنه شروع می شود. در واقع مخاطب به محض ترک جای خود شروع به نگاه به شما می کند. این بر اساس آنچه می بینید، درباره شما و پیام شما داوری می کند. البته برخی افراد حاضر نیز آنچه را که می شنوند ارزیابی می کنند.


از مفهوم همدلی استفاده کنید


رفتار بدنی شما روی مخاطب تأثیر دارد. این می تواند به مفهوم همدلی، توانایی اشتراک در احساسات یا تجربه شخص دیگر بستگی داشته باشد.

به همین دلیل بسیار مهم است که بدن شما باید احساسات واقعی شما را بطور دقیق توصیف کند. به عنوان مثال، اگر به نظر می رسد آرام و مطمئن هستید، مخاطبان شما به همان شیوه احساس می کنند. علاوه بر این، اگر به افراد مخاطب لبخند بزنید، آنها شما را به عنوان یک شخص دوستانه درک می کنند. در نتیجه، آنها به شما لبخند می زنند. در حقیقت، اگر آنها متقاعد شوند که شما معتبر و قابل اعتماد هستید، به شما و آنچه می گویند توجه می کنند.


یادت باشه


همین روند می تواند برعکس کار کند. اگر نگران ظاهر شوید، مخاطبان شما نیز نگران خواهند شد. بسیار محتمل است که اگر اخم کنید، مخاطبان شما همان پیام ها را برای شما ارسال می کنند. در عین حال، اگر به آنها نگاه نکنید، آنها احساس طرد خواهند کرد. به یاد داشته باشید که به این جنبه های مهم توجه کنید که می تواند موفقیت گفتاری شما را تعیین کند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد