شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| راه اندازی یک مبارزه انتخاباتی موفقیت آمیز، به فکر و برنامه ریزی بسیار دقیق نیاز دارد. اما اغلب یافتن و به کار بردن موارد الهام بخشی که شما برای ایجاد یک استراتژی نیاز دارید تا به واقع بتواند تغییراتی در شرکت شما ایجاد کند، دشوار است.
یک مبارزه انتخاباتی تنها به اندازه میزان برنامه ریزی که در آن انجام می شود موفقیت آمیز است. در رابطه با روابطعمومی، موارد بسیاری وجود دارد که باید در نظر بگیرید و مواردی وجود دارد که اگر زمان مورد نیاز را به آنها اختصاص ندهید، ممکن است اشتباه پیش بروند. برای اینکه تبلیغات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، باید ایده های خوبی تولید و آنها را به خوبی برنامه ریزی کنید.
در اینجا چند مورد برای اینکه چگونه برنامه ریزی کنید آورده شده است:
یک محیط الهام بخش ایجاد کنید
محیطی که در آن کار می کنید تأثیر بسزایی در کیفیت کار شما ایجاد می کند. اگر محیط کار شما برای حضور در آن لذت بخش نیست، شما نمی توانید به اندازه کافی سازنده باشید. این روند پیشرفت شما را کند می کند و ناگزیر مانع از موفقیت کمپین شما می شود.
در یک فضای پر نور کار کنید
یک دفتر با پنجره های کوچک و یا بدون پنجره می تواند شما را دچار خفگی کند، که این امر می تواند ایده های شما را خاموش کند. اتاقی با پنجره هایی به رنگ روشن به شما امکان می دهد تا نور خورشید در اتاق شما بازتاب شود و اتاق را با نور طبیعی روشن کند که باعث بالا رفتن روحیه شما می شود و شما را ترغیب به تولید و خلاقیت بیشتر می کند.
راحت کار کنید
هنگام کار روی پروژه های مهم، راحتی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر ساعت ها در صندلی ناراحت کننده بنشینید، ممکن است ذهن شما از فکر ناراحتی و این واقعیت که می خواهید صندلی را در اسرع وقت ترک کنید، مشغول شود. ایده خوبی است که بر روی مبلمان راحت و نگه داشتن وضعیت خوب سرمایه گذاری کنید.
مشارکتی کار کنید
بهترین روش برای تغذیه خلاقیت، الهام بخشی و پیوند تیمی، تقویت ایده های همکاران و پیشرفت آنها به عنوان یک تیم است. ممکن است ایده ای را مطرح کنید اما مطمئن نیستید که چگونه آن را اجرا کنید. اگر این موضوع را با همکاران به اشتراک بگذارید، آنها ممکن است راه حلی برای شما داشته باشند.
کمپین های تحقیقاتی که مورد تحسین شما هستند
در اینجا مشکلی در الهام گرفتن از افراد دیگر وجود ندارد. اگر در تلاش برای ایجاد ایده های خود هستید، وقت خود را صرف تحقیق در مورد سایر کمپین های موفقی کنید که در گذشته آنها را تحسین کرده اید.
ببینید آیا می توانید جزئیات پشت صحنه در مورد نحوه طراحی و برنامه ریزی این ایده و نحوه اجرای آن را نیز کشف کنید. این ممکن است باعث برانگیختن برخی از ایده های شما برای استراتژی های بازاریابی و روابط عمومی شرکت شما شود.
هنگام تحقیق، سعی کنید به موارد زیر اشاره کنید:
• چگونه آنها به این ایده رسیدند؟
• آنها چه تحقیقاتی را قبلاً انجام داده اند؟
• چگونه آنها ایده اصلی را به نتیجه نهایی خود تبدیل کرده اند؟
تحقیق در مورد کمپین های گذشته می تواند در الهام بخشیدن به ایده های شما و تشخیص اینکه آیا آنها برای شرکت شما کار می کنند، مفید باشند.
نویسنده: استیو کانوی
مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع: https://www.publicrelationstoday.com
|