درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41132صفحه نخست » دوشنبه، 23 دی 1398 - 05:30
رونمایی از دو کتاب روابط عمومی و ارتباطات در کنفرانس روابط عمومی
همزمان با برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در تاریخ های 15 و 16 دی ماه سال جاری، مراسم رونمایی از دو کتاب "برنامه ریزی استراتژیک برای روابط‌عمومی" و " نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه‌ مدیریت سیل)"، که با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی منتشر شد برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همزمان با برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در تاریخ های 23 و 24 دی ماه سال جاری، مراسم رونمایی از دو کتاب "برنامه ریزی استراتژیک برای روابط‌عمومی" و " نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه‌ مدیریت سیل)"، که با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی منتشر شد برگزار شد.


کتاب "برنامه ریزی استراتژیک برای روابط عمومی"

 


کتاب "برنامه ریزی استراتژیک برای روابط عمومی" تالیف کریگ میاموتو- ران اسمیت- راتلج/ تیلور و فرانسیس در 184 صفحه در قطع وزیری توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

 

این کتاب در 5 بخش و یک دستورالعمل نحوه برقراری ارتباط در مواقع بحرانی منتشر شد.

 



کتاب "نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه‌ مدیریت سیل)"

 


کتاب "نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه‌ مدیریت سیل)" در قطع وزیری توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

این کتاب در 5 بخش و یک دستورالعمل نحوه برقراری ارتباط در مواقع بحرانی در 136 صفحه منتشر شد.

گفتنی است شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران با رویکرد "ایده پردازی" و "تجربه محوری"، هم اکنون در حال برگزاری است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد