درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40931صفحه نخست » چهارشنبه، 6 آذر 1398 - 14:22
پلیس دبی یک موبایل گمشده را به صاحبش در فرانسه برگرداند
یک گردشگر فرانسوی که به دبی سفر کرده بود، تلفن همراهش را در این شهر گم کرد ولی پلیس دبی پس از یافتن این موبایل، آن را برای صاحبش در یکی از شهرهای فرانسه ارسال کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک گردشگر فرانسوی که به دبی سفر کرده بود، تلفن همراهش را در این شهر گم کرد ولی پلیس دبی پس از یافتن این موبایل، آن را برای صاحبش در یکی از شهرهای فرانسه ارسال کرد.
 
 سرتیپ عبدلله خادم بن سرور المعصم، رئیس مرکز پلیس «بر دبی» و رئیس شورای روسای مراکز پلیس این شهر اعلام کرد که مرکز تحت مدیریتش ایمیلی از یک گردشگر فرانسوی دریافت کرد که در آن گفته شده بود این گردشگر تلفن همراه خود را در سفر به دبی، در یک تاکسی جا گذاشته و از پلیس دبی برای یافتن این موبایل تقاضای کمک می‌کند.
 
 گردشگر فرانسوی در ایمیلی که برای پلیس دبی فرستاده بود، تمامی اطلاعات و مدارک لازم که نشان می‌داد او صاحب این تلفن همراه است را نیز فرستاده بود.
 
 سرتیپ المعصم در ادامه گفت که براساس رهنمودهای فرماندهی کل پلیس دبی در راستای تقویت امنیت و آرامش در شهر و تلاش برای راحتی هرچه بیشتر ساکنان و گردشگران، پلیس دبی توانست این تلفن همراه را یافته و آن را از طریق یک شرکت پست، به صاحبش در فرانسه بازگرداند.
 
 رئیس مرکز پلیس «بر دبی» تاکید کرد که پلیس دبی و نیروهای امنیتی این شهر از هیچ تلاشی برای استیفا و بازگرداندن حقوق همه افراد چه در داخل و چه در خارج از دبی فروگذار نمی‌کند و می‌کوشد اشیاء مفقودی را یافته و آن را برای صاحبانشان در هر جایی که زندگی می‌کنند، ارسال کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد