درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 09:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40931صفحه نخست » چهارشنبه، 6 آذر 1398 - 10:28
پلیس دبی یک موبایل گمشده را به صاحبش در فرانسه برگرداند
یک گردشگر فرانسوی که به دبی سفر کرده بود، تلفن همراهش را در این شهر گم کرد ولی پلیس دبی پس از یافتن این موبایل، آن را برای صاحبش در یکی از شهرهای فرانسه ارسال کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک گردشگر فرانسوی که به دبی سفر کرده بود، تلفن همراهش را در این شهر گم کرد ولی پلیس دبی پس از یافتن این موبایل، آن را برای صاحبش در یکی از شهرهای فرانسه ارسال کرد.
 
 سرتیپ عبدلله خادم بن سرور المعصم، رئیس مرکز پلیس «بر دبی» و رئیس شورای روسای مراکز پلیس این شهر اعلام کرد که مرکز تحت مدیریتش ایمیلی از یک گردشگر فرانسوی دریافت کرد که در آن گفته شده بود این گردشگر تلفن همراه خود را در سفر به دبی، در یک تاکسی جا گذاشته و از پلیس دبی برای یافتن این موبایل تقاضای کمک می‌کند.
 
 گردشگر فرانسوی در ایمیلی که برای پلیس دبی فرستاده بود، تمامی اطلاعات و مدارک لازم که نشان می‌داد او صاحب این تلفن همراه است را نیز فرستاده بود.
 
 سرتیپ المعصم در ادامه گفت که براساس رهنمودهای فرماندهی کل پلیس دبی در راستای تقویت امنیت و آرامش در شهر و تلاش برای راحتی هرچه بیشتر ساکنان و گردشگران، پلیس دبی توانست این تلفن همراه را یافته و آن را از طریق یک شرکت پست، به صاحبش در فرانسه بازگرداند.
 
 رئیس مرکز پلیس «بر دبی» تاکید کرد که پلیس دبی و نیروهای امنیتی این شهر از هیچ تلاشی برای استیفا و بازگرداندن حقوق همه افراد چه در داخل و چه در خارج از دبی فروگذار نمی‌کند و می‌کوشد اشیاء مفقودی را یافته و آن را برای صاحبانشان در هر جایی که زندگی می‌کنند، ارسال کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد