شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی می تواند مشروعیت کسب و کار را فراهم کند، و برای کسب و کار کوچک که ممکن است آگاهی از نام تجاری زیادی نداشته باشد، بسیار مهم است.
یک کسب و کار جدید یا کوچک نیاز به گفتن دارد که آنها نه تنها وجود دارند، بلکه خدمات و محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان را ارائه می دهند. حتی کسب و کارهای مبتکر باید به طور مداوم بازار و جذب مشتریان و مشتریان جدید را جذب کنند.
برخی از شرکت ها دارای بخش های بازاریابی یا سازمان های روابط عمومی برای انجام این کار هستند که ضروری است تا کسب و کار شما را به ارتفاعات جدید هدایت کند.
اجرای یک کسب و کار کوچک آسان نیست، مخصوصا وقتی که اعضای تیم شما از یک سو شمارش شوند. هنگامی که منابع محدود هستند، مهم است که یک طرح بازاریابی هدفمند و موثر داشته باشید تا اطمینان حاصل شود که بهترین استفاده را از زمان و بودجه محدود خود داشته باشید.
روابط عمومی یکی از سازگارترین راه ها برای ایجاد اعتبار برای کسب و کار شما و گسترش این کلمه به شیوه ای مقرون به صرفه است.
اگر طرفدار رسانه ای یا شخص ثالث یک شرکت، محصول یا سرویس را تأیید کند، این اعتبار را نشان می دهد که برای ساختن نام تجاری عالی است. یک مقاله مثبت، بررسی، پست وبلاگ یا تایید رسانه های اجتماعی، یک مزیت بزرگ برای تبلیغ در کانال های اجتماعی خود شرکت است تا کسب و کار قابل جستجو باشد.
همچنین لازم به ذکر است که PR یک رویکرد آهسته و پایدار است. انتظار نداشته باشید نتایج را یک شبه مشاهده کنید.
آگاهی از نام تجاری و شناسایی نام، طول می کشد، اما پایه محکمی برای کسب و کار شما در آینده ایجاد می کند؛ زیرا شما دارای بودجه ای بزرگتر برای بازاریابی، تبلیغات و غیره هستید. تنظیم 10٪ بودجه سالانه خود برای PR ضروری است.
یک برنامه روابط عمومی پایدار به ایجاد آگاهی کلی از محصول، خدمات یا برند شما کمک خواهد کرد و هر گونه تلاش مستقیم و بازاریابی و تبلیغات را تکمیل می کند. این دید همچنین سبب می شود که کسب و کار شما بیشتر و بیشتر از آنچه که ممکن است دیده شود.
یک مقاله در یک خبرخوان آنلاین، یک کلیپ پخش مستقیم در اینترنت یا یک نشریه مطبوعاتی که به نشریات آنلاین توزیع شده است - همه آنها لینکهای ورودی ارزشمند به وب سایت شما را فراهم می کنند که رتبه شما را در Google افزایش می دهد.
PR نیز برای خط پایین شما مناسب است. این بسیار ارزان تر از تبلیغات است و مزایای PR می تواند بسیار بیشتر از مزایای تبلیغات باشد.
قرار گرفتن در یک رسانه خوب می تواند منجر به افزایش چشمگیر فروش و رشد عظیم شود و چون بسیاری از شرکت های کوچک دارای یک داستان منحصر به فرد هستند، آنها برای رسانه ها جالب هستند.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|