درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 20:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40816صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 25 آبان 1398 - 13:21
حضور بانک رفاه در نشست روابط عمومی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست سراسری روابط عمومی های این وزارتخانه ارتقای جایگاه روابط عمومی ها را در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تأکید قرار داد و گفت : باید روابط عمومی در سطحی باشد که در ارتباط مستقیم با مدیر یا رییس سازمان بوده و از این طریق مدیران روابط عمومی بتوانند از کارایی لازم برخوردار شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست سراسری روابط عمومی های این وزارتخانه ارتقای جایگاه روابط عمومی ها را در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تأکید قرار داد و گفت : باید روابط عمومی در سطحی باشد که در ارتباط مستقیم با مدیر یا رییس سازمان بوده و از این طریق مدیران روابط عمومی بتوانند از کارایی لازم برخوردار شوند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این نشست که در سالن همایش های تلاش برگزار شد افزود: شنیدن دقیق، دیدن درست همه واقعیت هایی که در جامعه می گذرد با انتقال اطلاعات برای حوزه هایی که نیاز به تصمیم گیری دارند بر عهده روابط عمومی ها است. بنابراین برای داشتن یک سازمان قوی روابط عمومی ها باید فعالانه عمل کنند.


وی در این نشست روابط عمومی را چشم و گوش سازمان ها عنوان کرد که باید با برقراری ارتباط صحیح با جامعه وسیعی که جامعه هدفشان محسوب می شود نیازهای آنها را به موقع، دقیق و منصفانه با رعایت اخلاق و رفتار حرفه ای انتقال دهند .
وزیر تعاون وظیفه روابط عمومی ها را انتقال صحیح دارایی های ارزشمند دانست و افزود : افزایش سرمایه های اجتماعی و همچنین اعتماد و امید اجتماعی از جمله مواردی است که امروزه باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد.


شریعتمداری با اشاره به ظرفیت های زیادی که در بخشها و زیرمجموعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی وجود دارد خاطرنشان کرد : امروزه روابط عمومی ها باید با اعتماد سازی، عملکرد مثبت سازمان ها را اطلاع رسانی و شفاف سازی کنند.


وی با اشاره به وضعیت حساس جامعه با توجه به هجمه های رسانه های غربی خاطرنشان کرد: امروزه با گسترش رسانه ها و شبکه های اجتماعی شناخت این رسانه ها توسط روابط عمومی ها و استفاده از این ظرفیت ها و تبدیل آن به فرصت در راستای اطلاع رسانی دقیق از جمله ضرورت ها به شمار می آید.


شریعتمداری روابط عمومی را به منزله چراغ راه و هدایتگر برشمرد و خاطر نشان ساخت: بر اساس فلسفه وجودی و مأموریت روابط عمومی به عنوان حلقه واسطه مردم و سازمان ها در امر حفاظت و صیانت از حقوق و منافع هر دوگروه لازم است رویکرد و کارکرد روابط عمومی معطوف به افزایش توان علمی، عملی و پرداختن به امر آموزش و استمرار در امر یادگیری و مهارت افزایی به ویژه در مقوله سواد رسانه ای باشد.


شریعتمداری روابط عمومی ها را به مجرای اصلی انتقال اطلاعات واقعی جامعه به مدیران با هدف رفع نقاط ضعف عنوان کرد و افزود : پاسخگویی به شبهات با بهره گیری از ابزارهای مختلف از جمله وظایف روابط عمومی ها است.
وزیر تعاون همچنین توجه به موضوعات اخلاقی را یکی از ارکان مهم در حوزه روابط عمومی های مطرح کرد و گفت: رابطه درست با جامعه خبری و رسانه ای کشور امری ضروری است که باید بیش از پیش بدان توجه داشت.


وی پیشنهاد تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها در استان ها را یک اقدام بسیار ارزشمند دانست واظهار داشت: توجه به رضایتمندی مردم به افزایش اعتماد عمومی در جامعه منجر خواهد شد. اگر کارهای انجام شده درست به مردم منتقل شود رضایتمندی افزایش خواهد یافت و با تشکیل این شورا در استان ها این امر تحقق خواهد یافت.


شریعتمداری افزود: تمرکز گرایی در فعالیت های مربوط به حوزه اطلاع رسانی، تبلیغات و موضوعات فرهنگی بسیار مهم است و روابط عمومی وزارتخانه و همه سازمان های تابعه باید به عنوان یک کل منسجم و یک پیکر واحد برای انجام فعالیت های اخلاق مدار هدایت شود.


گفتنی است، نشست سراسری روابط عمومی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور روابط عمومی های تمامی سازمان های تابعه از جمله بانک رفاه کارگران در سالن همایش های تلاش برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد