درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 07:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40712صفحه نخست » پنجشنبه، 16 آبان 1398 - 06:15
استفاده تبلیغاتی از فضای مدارس ممنوع شد
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در پی دریافت گزارش هایی درباره استفاده تبلیغاتی از فضای مدرسه، دانش آموزان و نام و نشان(برند) آموزش و پرورش، اطلاعیه ای صادر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در پی دریافت گزارش هایی درباره استفاده تبلیغاتی از فضای مدرسه، دانش آموزان و نام و نشان(برند) آموزش و پرورش، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش وپرورش، مدارس به دلیل داشتن فضای فیزیکی منحصربه فرد و حضور جمعیت فراوان کودکان و نوجوانان همواره موردتوجه بوده است و افراد یا دستگاه های مختلف با اهدافی متنوع، قصد استفاده از ظرفیت های مدارس، مانند استفاده از ظرفیت دانش آموزان برای انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی، تبلیغات یا فروش کالاهای بازرگانی و خدمات تجاری موردنیاز دانش آموزان و خانواده ها و استفاده از فضاهای مدارس مانند دیوارها و سایر امکانات موجود را دارند.


ضرورت توجه به امنیت و سلامت دانش آموزان و نیز اقتضائات و مصالح نظام تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش را ملزم می کند تا ورود هر فرد، دستگاه، سازمان، مؤسسه و شرکت به غیر از اولیای مدرسه را به مدرسه منوط به اخذ مجوز از آموزش وپرورش کند.


در همین راستا ماده ۱۰۱ آیین نامه اجرایی مدارس، مصوبه شورای عالی آموزش وپرورش مقرر داشته است: «ورود بازرسان و افراد اعزامی که مورد شناخت مدیر هستند بلامانع است. ورود افراد متفرقه و کسانی که از طرف سایر دستگاه ها و سازمان ها برای انجام امری خاص به مدرسه مراجعه می کنند، پس از هماهنگی با اداره آموزش وپرورش مربوط مجاز است. » بنابر این حضور افراد، مؤسسات، شرکت ها و سازمان ها در مدارس نیاز به اخذ مجوز از آموزش وپرورش و کسب تأییدیه های لازم بر اساس بخشنامه های ارسالی دارد، در غیر این صورت مدیران مدارس اجازه ورود به فضای مدارس را نخواهند داد.


براین اساس هرگونه ورود غیرمجاز به مدرسه تخلف محسوب می شود و آموزش وپرورش با متخلفان برابر موازین قانونی و از طریق مراجع ذیصلاح برخورد خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد