درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 23:59   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40712صفحه نخست » سه شنبه، 14 آبان 1398 - 19:27
استفاده تبلیغاتی از فضای مدارس ممنوع شد
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در پی دریافت گزارش هایی درباره استفاده تبلیغاتی از فضای مدرسه، دانش آموزان و نام و نشان(برند) آموزش و پرورش، اطلاعیه ای صادر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در پی دریافت گزارش هایی درباره استفاده تبلیغاتی از فضای مدرسه، دانش آموزان و نام و نشان(برند) آموزش و پرورش، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش وپرورش، مدارس به دلیل داشتن فضای فیزیکی منحصربه فرد و حضور جمعیت فراوان کودکان و نوجوانان همواره موردتوجه بوده است و افراد یا دستگاه های مختلف با اهدافی متنوع، قصد استفاده از ظرفیت های مدارس، مانند استفاده از ظرفیت دانش آموزان برای انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی، تبلیغات یا فروش کالاهای بازرگانی و خدمات تجاری موردنیاز دانش آموزان و خانواده ها و استفاده از فضاهای مدارس مانند دیوارها و سایر امکانات موجود را دارند.


ضرورت توجه به امنیت و سلامت دانش آموزان و نیز اقتضائات و مصالح نظام تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش را ملزم می کند تا ورود هر فرد، دستگاه، سازمان، مؤسسه و شرکت به غیر از اولیای مدرسه را به مدرسه منوط به اخذ مجوز از آموزش وپرورش کند.


در همین راستا ماده ۱۰۱ آیین نامه اجرایی مدارس، مصوبه شورای عالی آموزش وپرورش مقرر داشته است: «ورود بازرسان و افراد اعزامی که مورد شناخت مدیر هستند بلامانع است. ورود افراد متفرقه و کسانی که از طرف سایر دستگاه ها و سازمان ها برای انجام امری خاص به مدرسه مراجعه می کنند، پس از هماهنگی با اداره آموزش وپرورش مربوط مجاز است. » بنابر این حضور افراد، مؤسسات، شرکت ها و سازمان ها در مدارس نیاز به اخذ مجوز از آموزش وپرورش و کسب تأییدیه های لازم بر اساس بخشنامه های ارسالی دارد، در غیر این صورت مدیران مدارس اجازه ورود به فضای مدارس را نخواهند داد.


براین اساس هرگونه ورود غیرمجاز به مدرسه تخلف محسوب می شود و آموزش وپرورش با متخلفان برابر موازین قانونی و از طریق مراجع ذیصلاح برخورد خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد