درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 07:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم
  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها
  مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد
  این هوش مصنوعی می‌تواند مصاحبه شغلی انجام دهد
  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی
  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند
  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!
  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد
  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40654صفحه نخست » ادامه مطلب یکپنجشنبه، 9 آبان 1398 - 11:40
توییتر تبلیغات سیاسی را ممنوع کرد
جک دورسی، بنیانگذار و مدیر عامل توئیتر در حساب شخصی توییتر خودش نوشت که این شرکت تصمیم گرفته است که از این پس تمامی تبلیغات سیاسی را در سراسر جهان در این شبکه اجتماعی متوقف کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جک دورسی، بنیانگذار و مدیر عامل توئیتر در حساب شخصی توییتر خودش نوشت که این شرکت تصمیم گرفته است که از این پس تمامی تبلیغات سیاسی را در سراسر جهان در این شبکه اجتماعی متوقف کند.
 
 دورسی نوشته است که دلایل زیادی برای اینکار دارند که یکی از دلایل این است که "ما معتقدیم که رسیدن پیام سیاسی باید به دست بیاید و نه خریداری شود".
 
 وی نوشته است که "پیام سیاسی وقتی به مقصد می‌رسد که مردم آن حساب کاربری را دنبال کنند و یا آن را ریتوییت کنند و پرداخت پول برای رسیدن پیام سیاسی این اختیار را از مردم می‌گیرد".
 
 "ما معتقدیم که این تصمیم‌گیری نباید با پرداخت پول برای بقیه گرفته شود".
 
 به گفته دورسی در حال حاضر تبلیغات در اینترنت برای محصولات تجاری بسیار تاثیر گذار و مهم است، اما در سیاست ممکن است بر روی رای و زندگی میلیون‌ها نفر اثر گذار باشد.
 
 بحث تبلیغات سیاسی در اینترنت پس از انتخابات سال ۲۰۱۷ در آمریکا و نقش آن در پیروزی دونالد ترامپ بسیار گسترده شد.
 
 
فیسبوک که یکی از رقیبان توییتر است، اخیرا موضوع ممنوع شدن تبلیغات سیاسی در این پلتفرم را رد کرده بود.
 
 به گفته بی سی، شرکت‌های اداره کننده شبکه‌های اجتماعی تحت نظارت ویژه‌ای پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۲۰ قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل، پیش‌بینی می‌کند که قدرتمندترین سیستم‌های هوش مصنوعی ایالات متحده و چین در آینده در پایگاه‌های نظامی محصور و توسط مسلسل محافظت خواهند شد


  هوش مصنوعی: آگاهی، ساخت مسئولانه و سرمایه‌گذاری برای آینده‌ای بهتر


  مدل‌های هوش مصنوعی جیبی می‌توانند دوران جدیدی از محاسبات را باز کنند


  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  خبرسازی: اصطلاحا بزرگ جلوه دادن چیزهای کوچک


  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد