درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40347صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 9 مهر 1398 - 23:45
جستجوگرها (SEO) در سال ۲۰۱۹
با استفاده صحیح از میکرو دیتا به موتورهای جستجو گرها و مرورگرها و خزنده های وب امکان می دهد تا میکرو داده ها را از وب سایت شما شناسایی و بیرون بکشند و آن اطلاعات را در اختیار کاربران قرار دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| کری لیبوویتس |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| گفته می شود مارک تواین، نویسنده مشهور بعد از آنکه یک مقاله امریکایی آگهی درگذشت وی را هنگام سفر به لندن چاپ کرده، واکنش نشان داده است. برخی از بازاریابان نیز علیرغم اینکه شرکت ها سال گذشته ۷۲ میلیارد دلار روی آن سرمایه گذاری کرده اند، در مورد بهینه سازی موتور جستجو یاSEO نیز همین حرف را زده اند، در آینده نیز تخمین زده شده است که تا سال ۲۰۲۰، حدود ۸۰ میلیارد دلار یا حتی بیشتر نیز هزینه خواهد شد.


بنابراین چرا برخی از ناظران بازاریابی درباره سئو سوال می کنند؟ بخشی از علت آن است که۵۱ درصد از ترافیک وب از طریق جستجوی معمولی یا تبلیغات بدون پرداخت هزینه به فروشندگان آنلاین انجام می شود. آمازون نمونه ای از این دست است که ۵۵ درصد از خریداران آنلاین آن می گویند، آمازون و در ابتدای جستجوهای آنلاین آنهاست. یک مطالعه نشان داد که ۴۰ درصد از فروش ها از طریق جستجوی معمولی انجام می شود.


چه کاری می توان انجام داد؟
به جای اینکه به این طرف و آن طرف بروید، همچنان از SEO و کلمات کلیدی استفاده کنید و بدانید که دورنما همیشه در حال تغییر است. به تلاش خود ادامه دهید تا وب سایت شما اولین چیزی باشد که مشتریان هنگام جستجوی گوگل محصول شما را کشف می کنند.


توجه داشته باشید که گوگل، الگوریتم خود را تغییر داده است تا کمتر از نیاز شما را برای استفاده از روش تهاجمی در استفاده از کلمات کلیدی متعدد منعکس کند. در عوض گوگل وب سایت هایی را نشان می دهد که محتوای خوبی را در مورد موضوع یا محصولات نشان می دهد. بنابراین مجموعه ای از کلمات کلیدی و اصولی را استخراج کنید، برنامه ریز کلمات کلیدی رایگان گوگل می تواند برای کمک به این تلاش بسیار مفید باشد.

هنگامی که آنها می رسند
پس از ورود مشتریان به وب سایت شما، آنها باید اطلاعات مربوط به آنچه را که می خواهند، ببینند. در حالت ایده آل اگر بلافاصله خریدی انجام ندهند، صفحه شما را علامت گذاری می کنند تا بتوانند بعدا برای انجام معامله باز گردند.


اگر محتوای شما برای مشتریان ارزشمند باشد و آنها چند دقیقه را در صفحه شما وقت بگذارند،"Daily Time on Site: مدت زمان سپری‌شده کاربران در سایت" با رتبه بالاتر از رقبای شما منعکس می شود. اما محتوای عالی چه ارزشی دارد؟

تغییری دیگر
اگر

هنوز متوجه نشده اید، باید گفت که جستجوهای صوتی نیز رواج پیدا کرده اند و برای رسیدن به این چالش باید وب سایت شما تقویت شود. نوجوانان در این زمینه از همه جلوتر هستند زیرا یک مطالعه در سال ۲۰۱۴ نشان می دهد که نیمی از نوجوانان حرفه ای مورد بررسی قرار گرفته اند، آنها گفته اند که حداقل روزی یک بار به جستجو می پردازند. امروزه از هر گونه دستور العمل صوتی برای جستجوی GPS استفاده می کنیم تا مسیر خود را پیدا کنیم.


شما می توانید با نگاهی به لیست های محلی خود و بهبود آنها نتایج جستجوی صوتی محصولات یا خدمات خود را بهبود بخشید. مواردی که باید در نظر بگیرید مکان و قیمت هستند. استفاده از اطلاعات و داده های خوب در هر سه،شانس انتقال به یک جستجوی صوتی را افزایش می دهد.


نکته دیگری که باید به دارایی های جستجو صوتی خود اضافه کنید، میکرو دیتاست. با استفاده صحیح از میکرو دیتا به موتورهای جستجو گرها و مرورگرها و خزنده های وب امکان می دهد تا میکرو داده ها را از وب سایت شما شناسایی و بیرون بکشند و آن اطلاعات را در اختیار کاربران قرار دهند.


با سئو تسلیم نخواهید شد، اما اگر با تغییرات و سایر تغییرات شرح داده شده در بالا سازگار شوید و در رقابت بمانید، شما عالی خواهید بود.

 

۲۳ سپتامبر ۲۰۱۹
منبع: https://www.publicrelationstoday.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد