درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 02:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40228صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 31 شهریور 1398 - 18:06
سه کتاب جدید از حوزه روابط عمومی منتشر می‌شود
به همت انجمن متخصصان روابط عمومی: - سه کتاب جدبد به نام های "برنامه‌ ریزی استراتژیک برای روابط عمومی"، "نقش رسانه ها در مدیریت سیل" و "یک راهنما برای آمادگی به رخدادهای ناگهانی" که با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی منتشر می شود، به زودی روانه بازار کتاب خواهند شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سه کتاب جدبد به نام های "برنامه‌ ریزی استراتژیک برای روابط عمومی"، "نقش رسانه ها در مدیریت سیل" و "یک راهنما برای آمادگی به رخدادهای ناگهانی" که با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی منتشر می شود، به زودی روانه بازار کتاب خواهند شد.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان این مطلب، گفت: کتاب "برنامه‌ ریزی استراتژیک برای روابط عمومی" که توسط کریگ میاموتو- ران اسمیت- راتلج، تیلور و فرانسیس نوشته شده، نقش حیاتی برنامه‌ریزی ارتباطات برای موفقیت روابط عمومی را نشان می دهد. طرح‌‎های موفق روابط عمومی اتفاقی نیستند. متخصصان روابط عمومی برنامه‌ریزی می‌کنند.

 

مهدی باقریان در ادامه با توجه به نظر نویسندگان این کتاب نقل کرد: در کتاب "نقش رسانه ها در مدیریت سیل" که کار مشترک سازمان جهانی هواشناسی و شرکت جهانی آب می باشد آمده است: "از دیدگاه کلاسیک، اثرات یک استراتژی ارتباطی معمولاً در قالب تغییر رفتاری، تغییر در دانش و نگرش‌ها، قدرت بخشیدن، ظرفیت‌سازی، ایجاد ائتلاف، همکاری و توسعه‌ منابع مشاهده می‌شود. وقتی از دیدگاه غیرکلاسیک به آن نگاه کنیم و مخاطب را نه یک دریافت‌کننده‌ منفعل اطلاعات بلکه یک سوژه‌ فعال و کنشگر قلمداد نماییم، منابع دانش قدرتمندتر، تسهیل بیشتر در مدیریت مشکلات، سازمان‌دهی بیشتر در جامعه، یکپارچگی و انسجام اجتماعی و اقدام مشترک حاصل می‌شوند. اگرچه سنجش این عوامل دشوارتر است، اما دیدگاهی واقع‌گرایانه‌تر نسبت به بازدهی برنامه می‌سازند و رویکرد مشارکتی خاصی را تقویت می‌کنند که مفهوم «مدیریت یکپارچه‌ سیل» را تداعی می‌کند."

 

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان این مطلب که "راهنمای خانوادگی برای آمادگی و پاسخگویی به رخدادهای ناگهانی"، به شما کمک می‌کند برنامه‌ی پاسخگویی به این رخدادها را برای کمک به خود و خانواده تان توسعه دهید، اظهار داشت: "در این کتاب که توسط سازمان امنیت و تعاون اروپا، وزارت کشور صربستان و با حمایت مالی آژانس بین المللی سوئیس منتشر شده، قصد ما فراهم‌سازی دسترسی آسان به اطلاعات اساسی است که می‌توانند در راه پاسخگویی به مسائل اضطراری و از آن مهمتر، آشنایی با آن‌ها پیش از وقوع رخداد، مفید باشند. سعی کرده‌ایم تمامی خطرات بالقوه‌ای که می‌توانند بر مردم و کشورمان تاثیر بگذارند را در آن بگنجانیم. برخی از بحران‌ها و مسائل اضطراری ارائه شده، نه رایج و نه خطرناک هستند، اما کماکان باید راجع به آن‌ها بدانید."


وی با اشاره به مقدمه این کتاب تصریح کرد: "اعتقاد داریم که باید بدانید نادیده گرفتن ریسک‌ها و تظاهر به اینکه حوادث طبیعی و سایر خطرات بر ما تاثیری ندارند، عاقلانه و مفید نخواهد بود. در عوض آگاهی از تمامی موقعیت‌هایی که می‌توانند رخ دهند و توانایی پاسخگوییِ به‌موقع و مناسب به هرگونه مسئله‌ی اضطراری، بسیار بهتر خواهد بود."


باقریان در خصوص بخش های مختلف این کتاب، گفت: اشکال مختلف حادثه از جمله آتش سوزی در خانه، آتش سوزی در جنگل، سیل، ایمنی آب و نجات (رودخانه ها و دریاچه ها)، رانش زمین و ریزش سنگ، زلزله، فجایع ناشی از فناوری، حوادث هسته ای و تشعشعی، تروریسم، شرایط آب و هوایی وخیم، مهمات منفجرنشده و حوادث ترافیکی، می‌توانند همه‌جا، در هر زمان و بدون هشدار اتفاق بیافتند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد