درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40193صفحه نخست » چهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 19:36
سیگاری‌ها: تبلیغات را کم کنید
بر اساس یک نظرسنجی که نتایج آن از سوی دانشگاه دوسلدورف در آلمان برای نشریه اشپیگل فرستاده شده، بسیاری از استعمال‌کنندگان سیگار در این کشور، خواستار محدودیت هرگونه تبلیغ برای سیگارهای الکترونیکی و مابقی محصولات نیکوتین‌دار شده‌اند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بر اساس یک نظرسنجی که نتایج آن از سوی دانشگاه دوسلدورف در آلمان برای نشریه اشپیگل فرستاده شده، بسیاری از استعمال‌کنندگان سیگار در این کشور، خواستار محدودیت هرگونه تبلیغ برای سیگارهای الکترونیکی و مابقی محصولات نیکوتین‌دار شده‌اند.
 
 اما آیا این روند، دولت آلمان را برای غلبه بر صنعت دخانیات تحت فشار قرار می‌دهد؟
 
 برای این نظرسنجی، در طول ماه‌های ژوئن و جولای امسال، نظر ۲۰۱۹ فرد بالای ۱۴ سال، در باره این جمله پرسیده شد:
 تبلیغات سیگارهای الکترونیکی، تنباکو و محصولات مشابه آن باید به‌طور کامل حتی در خارج از منازل اعم از پارک‌ها، سینماها و ایستگاه‌های اتوبوس ممنوع شود.
 
 نتایج این بود: ۵۷ درصد از شهروندان آلمانی از ممنوعیت تبلیغ محصولات دخانی حمایت می‌کنند. تنها ۱۱ درصد از مردم با این ممنوعیت‌ها مخالفند. با این حال، حتی در بین مصرف کنندگان سیگارهای الکترونیکی نیز، عده زیادی مخالف این تبلیغات هستند. بر اساس تحقیقات دانشگاه دوسلدورف، ۴۳ درصد از این مصرف کنندگان خواهان توقف تبلیغات بودند و تنها ۲۲ درصد از آنها برای ادامه چنین تبلیغاتی رأی موافق دادند. علاوه بر این، کسانی که فرم معمولی سیگار و محصولات دیگر تنباکو را مصرف می‌کنند، بر ضد این تبلیغات، رأی دادند و نسبت آنها به موافقان تبلیغات، ۴۶ درصد به ۱۴ درصد است.
 
 این نظرسنجی، بخشی از برنامه «دبرا» است. دبرا جامع‌ترین مطالعات در زمینه استعمال دخانیات در کشور آلمان را ارائه می‌دهد.
 
 دانیل کوتز، استاد مرکز تحقیقات اعتیاد در انستیتوی پزشکی عمومی دانشگاه دوسلدورف می‌گوید: «در تبلیغات، این‌طور القا شده که استفاده از سیگارهای الکترونیکی، یک روند طبیعی است. اما حتی بسیاری از استعمال‌کنندگان این محصول معتقدند که ما نباید نسل جدیدی از معتادان به نیکوتین را پرورش دهیم.»
 
 این در حالی است که آلمان در میان کشورهای اتحادیه اروپا، کمترین قوانین را برای محدودیت تبلیغات محصولات دخانی دارد. به این دلیل که حزب دموکرات مسیحی، حزب حاکم، سال‌ها قبل جلو این نوع محدودیت‌ها را گرفته بود. هرچند که رییس فعلی این حزب در مجلس آلمان اکنون خواستار اعمال هرچه سریع‌تر این محدودیت‌ها شده است.
 
 آلمان تنها کشور در اتحادیه اروپا است که به ملیت‌های مختلف اجازه می‌دهد محصولات تنباکوی خود را به‌طور گسترده در تابلوهای تبلیغاتی و حتی سینماها تبلیغ کنند. این در حالی است که ۱۵ سال قبل مجلس این کشور، به سازمان جهانی بهداشت تعهد داد که حداکثر تا سال ۲۰۱۰، قانون ممنوعیت کامل تبلیغات انواع دخانیات را تصویب کند.
 
 با این حال، در اواخر ژوئن سال جاری میلادی، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان نیز خواستار ممنوعیت تبلیغات محصولات دخانی شد و قول داد حزبش تا آخر امسال در مورد این موضوع راه حلی ارائه کند. پیش‌نویس این ممنوعیت‌ها قرار است در آینده نزدیک ارائه شود.
 
 در آلمان، سیگارهای الکترونیکی به‌مراتب کمتر از دبیرستان‌های ایالات متحده طرفدار دارند که در آنها میلیون‌ها نوجوان به نیکوتین معتاد شده‌اند.
 
 دانیل کوتز می‌گوید:«هرچند سیگارهای الکترونیکی اعتیاد به تنباکو را از بین می‌برند، اما این دلیل نمی‌شود که آنها را تبلیغ کنیم.»/ وله
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد