درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 21:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40074صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 13 شهریور 1398 - 13:45
ویژگی مهم روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
مشاور معاون وزیر و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پاسخگویی و همراه نمودن مردم را ویژگی مهم روابط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان‌ کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مشاور معاون وزیر و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پاسخگویی و همراه نمودن مردم را ویژگی مهم روابط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان‌ کرد.

به گزارش شارا، منصورفخاران در سفر به آذربایجان غربی و در نشست با مدیرکل و شورای معاونین اداره کل راهداری ‌حمل و نقل جاده ای این استان با بیان این مطلب افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از معدود سازمان هایی است که تک تک آحاد جامعه از خدمات آن بهره مند هستند و در تمام طول سال و در همه مناسبت ها خدمات رسانی این مجموعه بزرگ تعطیلی ندارد.

وی شناخت کامل رسانه های نوشتاری، تصویری، شبکه های مجازی و خبرگزاری ها را لازمه روابط عمومی پاسخگو دانست و یادآور شد: این امر نه تنها در همراهی مردم با اهداف و رویکردهای سازمان و اخذ نتایج مطلوب تاثیر بسزایی خواهد داشت بلکه می تواند در تدوین خط مشی و چشم اندازهای آتی سازمان در جهت خدمت رسانی بهتر و همچنین افزایش اعتماد عمومی به مجموعه مثمرثمر باشد و زیرساخت های لازم در بین روابط عمومی های ادارات استانی جهت دستیابی بر این ویژگی فراهم شده است.


فخاران روابط عمومی را مشاور امین برای تمامی سازمان ها و نهادها عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها می توانند با بررسی ذائقه مردم بویژه در بستر رسانه های اجتماعی و فضای مجازی، وضعیت موجود را بررسی و با اطلاع از مطالبات عمومی سازمان را در ترسیم نقشه راه یاری رسانند.

مشاور معاون وزیر و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعطای مسئولیت اجتماعی به مردم با هدف تحقق مطالبات جامعه از جمله ایمنی را رویکرد اصلی روابط عمومی سازمان راهداری و‌حمل و نقل جاده ای در این بخش معرفی و اظهار کرد: برای نتیجه بخش بودن تمامی اقدامات سخت افزاری ازجمله اصلاح هندسی نقاط پرحادثه، سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده ای و علائم ایمنی، باید مردم را نسبت به این سخت افزارها و اهداف راه اندازی حساس و به بهره گیری از مزایای این امکانات ترغیب کنیم. این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت شفافیت در امور، انجام کار تیمی و تزریق امید در بطن جامعه گفت: اجرای رضایت بخش طرح ابرار (اقدام ملی برای راههای اولویت دار روستایی) نیازمند هدایت افکار عمومی و تلاش برای کاهش توقعات مردم است و روابط عمومی سازمان راهداری و‌حمل و نقل جاده ای با حساسیت ویژه ای این مهم را پیگیری می کند.

در ادامه این جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در توسعه و تعالی سازمان ها، این استان را دارای سهم بیش از چهار درصدی در جابجایی کالا و ناوگان باری و سهم ۲۳ درصدی از کل پایانه های مرزی رسمی کشور معرفی کرد و گفت: مهم‌ترین گذرگاه زمینی ایران به کشور ترکیه و درحقیقت دروازه ورود کشور به اروپا در این استان قرار دارد که همواره در رتبه های اول تا سوم‌در زمینه صادرات و واردات، تردد مسافر و ترانزیت در بین پایانه مرزی زمینی کشور است. ارسلان شکری با اشاره به فعالیت بیش از ۳۶ هزارنفر بعنوان راننده در بخش باری و‌مسافر در آذربایجان غربی یادآور شد: این استان به لحاظ کشاورزی بودن، دارا بودن آثار تاریخی ثبت جهانی، صنعت کنستانتره و‌معادن زیاد یکی از استان های مهم در زمینه حمل و‌نقلی محسوب می شود و همین‌امر گواهی راستین بر فشار کاری بالای همکاران تلاشگر در این بخش است.

وی از اعزام‌روزانه بیش از ۱۰۰‌دستگاه ناوگان باری به بنادر جنوب برای حمل کالاهای اساسی به مقاصد مختلف خبر داد و‌افزود: ارائه آموزش های تخصصی به فعالان بخش خصوصی این عرصه از برنامه هایی است که در جهت ظرفیت سازی برای افزایش توان بخش حمل ‌‌نقل جاده ای داخلی ‌‌بین المللی انجام می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد