درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 19:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39925صفحه نخست » چهارشنبه، 30 مرداد 1398 - 12:12
کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟
وزیر امور خارجه کانادا کریستیا فریلند، مدتی است سفرهای زیادی را در داخل کشور انجام می‌دهد. هنگامی که فریلند برای نمونه، به سراغ تولیدکنندگان لوله‌های فولادی می‌رود و از قرار جدید تجارت آزاد آمریکای شمالی می‌گوید، هدف اصلی رساندن این پیام است که لیبرال‌ها به مسایل مربوط به سفره‌ مردم، صنایع و مشاغل اهمیت می‌دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وزیر امور خارجه کانادا کریستیا فریلند، مدتی است سفرهای زیادی را در داخل کشور انجام می‌دهد. هنگامی که فریلند برای نمونه، به سراغ تولیدکنندگان لوله‌های فولادی می‌رود و از قرار جدید تجارت آزاد آمریکای شمالی می‌گوید، هدف اصلی رساندن این پیام است که لیبرال‌ها به مسایل مربوط به سفره‌ مردم، صنایع و مشاغل اهمیت می‌دهد.

 

هدف دیگر این سفرهای استانی البته این است که مردم بدانند در آسمان دولت لیبرال، به جز نخست‌وزیر، ستارگان دیگری هم وجود دارند. این است که فریلند را، به بزرگترین سرمایه‌ سیاسی در کابینه‌ ترودو تبدیل کرده است. اما این سفرها، همچنین پرسشی دیگر را مطرح می‌کند و آن اینکه در آستانه‌ انتخابات فدرال، پس چرا خبری از نیروهای کمکی اندرو شیر نمی‌رسد؟


پاسخ این است که رهبر حزب محافظه‌کار، کمپینی دارد که به جای ستارگان کشوری بالارتبه، قدرت‌های محلی مانند شهرداران و سیاستمداران استانی را به کار می‌گیرد. در سال 2015 و هنگامه‌ انتخابات، تیمی از همین ستارگان کشوری، بخش عمده‌ اعضای کمپین ترودو را تشکیل می‌دادند. محافظه‌کاران، که آن زمان به رهبری استیون هارپر فعالیت می‌کردند، معمولا از این رهبر ناآزموده حزب لیبرال انتقاد می‌کردند و می‌گفتند که او مهیای بر عهده گرفتن پست نخست‌وزیری نیست. اما کمپین ترودو، هر گاه این انتقادات را می‌شنید، رو به رای‌دهندگان می‌گفت که به همه‌ آن افراد باهوشی که در اطراف ترودو هستند، بنگرند. نام‌هایی مانند بیل مورنیو، مدیرعامل Bay Street، خانم فریلند، یک روزنامه‌نگار شناخته‌شده، و ستارگان جوانی همچون ملانی جولی (که سپس خود را برای شهرداری مونترال نامزد کرد) در میان این افراد بودند. 


اما آن ستارگان دیگر ستاره نیستند؛ برخی به خاطر جدال‌های سیاسی و دیگران نیز به خاطر گذشت زمان و کار در دولت، رنگ و درخشش خود را از دست داده‌اند. در این شرایط، تنها فریلند و اعتباری که به عنوان وزیر مسوول قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی کسب کرده است، که می تواند همچنان در جایگاه یک ستاره قرار گیرد. ارزش کاری وزیر خارجه، تنها در توضیح دادن سیاست‌های دولت برای آفریقا و آمریکای لاتین نیست؛ بلکه موضوع اصلی نقش او در قرارداد NAFTA است که او را به سفرهای استانی در سراسر کشور می‌برد تا با مردم از اتومبیل‌ها و کشاورزی سخن بگوید. این نقش است که او را به آن وزیری تبدیل کرده که درباره‌ زندگی شهروندان عادی کانادا، صنایع و مشاغل با مردم سخن می‌گوید. نتایج نظرسنجی‌های کشوری نشان می دهد که در میان وزیران کابینه‌ لیبرال، فریلند بهترین و مثبت‌ترین جایگاه را در میان مردم دارد.


حضور یک وزیر پرطرفدار در کابینه، می‌تواند به دولت لیبرال کمک کند تا از محبوبیت او استفاده کرده، در ماه‌های تابستان به سفرهای دور کشور برود و نظر رای‌دهندگان را با برگزاری برنامه‌های عمومی، جلب نماید. 


آقای شیر، رهبر حزب منتقد، البته از این امکانات بهره‌مند نیست. او همچنین افراد بالارتبه‌ اینچنینی را در اطراف و کمپین خود ندارد. در اطراف او، چند وزیر سابق هستند که اندکی معروفیت و شناسایی منطقه‌ای دارند، مانند لیزا رِیت، ارین اوتول و پیِر پوالیِو. اما وزیران کابینه، حتی آنها که در کابینه ترودو هستند، معمولا به معروفیت خاصی نمی‌رسند. شیر، خود نیز یک رهبر شناخته‌شده‌ سیاسی که تصویری تعریف‌شده داشته باشد، به شمار نمی رود. اما کمپین او نیز به دنبال گردآوردن تیمی از ستارگان نیست، بلکه به دنبال افرادی است که در حوزه‌های رای‌گیری خود معروف هستند. محافظه‌کاران باور دارند که این روش، به کمپین انتخاباتی آنها جنبه‌ عملگرایانه‌تری خواهد بخشید و رای صندوق‌های محلی را، تضمین خواهد کرد. نمونه ای از این افراد ایوز لوسک است که برای 17 سال در جایگاه شهردار شهر Trois-Rivieres در کبک خدمت کرده و حالا برای مجلس نمایندگان کاندید شده است.


محافظه‌کاران همچنین می‌گویند که قصد دارند تمرکز انرژی شان را، بر روایت داستان اندرو شیر قرار دهند و نه تیم افرادی که دور او را گرفته‌اند. با این همه، مدتی است که تبلیغاتی از سوی طرف سوم در تلویزیون، آقای شیر را نامزدی ضعیف برای نخست وزیری معرفی می‌کند. این شرایط او را در جایگاه ترودو در سال 2015 قرار داده، در حالی که ترودو هم، بیشتر ستارگان اطرافش را از دست داده است.
 

منبع: http://iranjavan.net

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد