درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 00:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39625صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 11 مرداد 1398 - 09:10
جواد قاسمی مدرس و پیشکسوت روابط عمومی: روابط عمومی ها باید آینده نگر سازمان ها باشند
در انتخاب دانشجو بایستی تجدید نظر شود و افرادی که واقعاً علاقمند این حوزه هستند جذب شوند تا روابط عمومی بتوانند در توسعه فعالیت های سازمان تاثیر گذار باشد و امکانات و مدیران و کارشناسان و منابع مالی مناسب جهت تحقق نگاه حرفه ای به آینده پژوهی و آینده نگری بخش روابط عمومی تحقق یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نگاه دولتی بودن به روابط عمومی در کشور موجب شده آینده نگری درآن کم رنگ باشد. نگاه آینده محور و منطقی تر به حرفه روابط عمومی این است که بایستی نگاه جامع تر به بخش خصوصی داشته باشد در این فضا وقتی بخش خصوصی می خواهد خدمات و محصولات خود را عرضه کند از تکنیک های روابط عمومی استفاده می کند که به بازاریابی نزدیک می شود.


اما در بخش های دولتی با بررسی آمارها هر سازمان و هر شرکتی بخشی به اسم روابط عمومی دارند که به شکل کاملا سلیقه ای اداره می شود ولی اگر در انتخاب مسئولین این بخش دقت نظر شود و روابط عمومی استاندارد وحرفه ای داشته باشیم موفق عمل می کند و به کمک آینده توسعه ای سازمان می آیند.


اگر روابط عمومی ها در این فضا از ابزار پیشرفته حوزه ارتباطات استفاده کنند در تدوین و اجرای برنامه های آینده موفق می شود برای تحقق این موضوع به کارگیری نیروی انسانی متخصص لازم و ضروری است.


ما شاهد هستیم خروجی رشته های دانشگاهی که در مراکز آموزشی اغلب تحصیل کرده اند در مشاغل دیگر به کار گرفته می شوند، نگاه به آینده روابط عمومی ایجاب می کند در تربیت نیروی متخصص سازو کار ها تغییر کند تا افرادی دارای تخصص خوش فکر و خلاق در این حوزه تربیت شوند.

 

در واقع در انتخاب دانشجو بایستی تجدید نظر شود و افرادی که واقعاً علاقمند این حوزه هستند جذب شوند تا روابط عمومی بتوانند در توسعه فعالیت های سازمان تاثیر گذار باشد و امکانات و مدیران و کارشناسان و منابع مالی مناسب جهت تحقق نگاه حرفه ای به آینده پژوهی و آینده نگری بخش روابط عمومی تحقق یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد