درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 07:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39361صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 18 فروردین 1400 - 07:37
5 توانایی که همه کارگزاران روابط عمومی باید داشته باشند
در این مطلب، پنج توانایی برای موفقیت روز افزون متخصصان روابط عمومی آورده شده است. در هر نوع از حرفه روابط عمومی، فرد باید این پنج توانایی را داشته باشد:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده|برایان گوستمن |  در این مطلب، پنج توانایی برای موفقیت روز افزون متخصصان روابط عمومی آورده شده است.

هیچگاه در روابط عمومی به تنهایی یک شخص مطرح نیست. از آنجا که این رشته بسیار متنوع است، در نتیجه به حضور شخصیت های متفاوت نیاز دارد. برخی از مشاغل روابط عمومی می بایست به طور مداوم با مشتریان و مردم در ارتباط باشند. برخی دیگر پشت میز می نشینند، برنامه ریزی و تحقیق می کنند و مطلب می نویسند.


در هر نوع از حرفه روابط عمومی، فرد باید این پنج توانایی را داشته باشد:

 

توانایی اول مهارت نوشتن است. کسی که اطلاعات و ایده ها را به سرعت، به وضوح و مختصر انتقال دهد.


توانایی دوم پژوهش است. فرد باید بتواند اطلاعات را از طیف وسیعی از منابع و تحقیقات اصلی استخراج کند. برای مثال، با طراحی و اجرای نظرسنجی ها یا ممیزی ها، باید اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کند. آنها همچنین باید پایگاه داده های اینترنتی و روزنامه ها و شبکه های اجتماعی را دنبال کنند.


توانایی سوم برنامه ریزی است.


توانایی چهارم حل مسئله است. فرد باید از طریق ایده های نوآورانه و رویکردهای جدید، مشکلات پیچیده را حل کند.


توانایی پنجم تخصص در رسانه های اجتماعی است. انتظار می رود که آنها در زمینه شبکه های اجتماعی، وبلاگ نویسی، توییتر، پادکست، بهینه سازی موتورهای جستجو، مدیریت محتوای وب و ... دانش کافی داشته باشند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد