درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39300صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 19 تیر 1398 - 12:54
رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام: ارتباط و تعامل با رسانه ها، اولویت اصلی روابط عمومی است
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، گفت: رسانه های استان در زمینه های مختلف خبری همکاری قابل توجهی با روابط عمومی این شرکت دارد که این بیانگر تعامل سازنده با اصحاب رسانه در زمینه های مختلف است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، گفت: رسانه های استان در زمینه های مختلف خبری همکاری قابل توجهی با روابط عمومی این شرکت دارد که این بیانگر تعامل سازنده با اصحاب رسانه در زمینه های مختلف است.
 
 به گزارش شارا، «ایرج ملکی» در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان، اظهار کرد: در سال گذشته 15 خبرگزاری، 57 پایگاه و سایت اطلاع رسانی، بیش از 31 کانال خبری، 75 روزنامه کثیرالانتشار و تعداد قابل توجهی نشریات منطقه ای و محلی نسبت به پوشش اخبار این شرکت همکاری داشته است.
 
 وی، با بیان اینکه از ارتباط و تعامل سازنده با رسانه های استان از جمله خبرگزاری ها، روزنامه های کثیرالانتشار، هفته نامه های محلی، پایگاه ها و کانال های خبری در استان خبر داد، افزود: در سال گذشته بیش از 170 خبر و گزارش در حوزه های مختلف این شرکت تولید شده که خوشبختانه با همکاری رسانه های استانی، منطقه ای و ملی به جامعه هدف اطلاع رسانی شده است.
 
 ملکی، با اشاره به اینکه مجموعه روابط عمومی این شرکت با اصحاب رسانه استان ارتباط و تعامل سازنده دارد، اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین جامعه و مسئولان این واحد صنعتی، نقش سازنده ایفاء می کند و طی سالیان متوالی این مهم به اثبات رسیده است.
 
 رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه روابط عمومی آئینه تمام نمای سازمان برای جامعه است، تصریح کرد: توجه به افکارعمومی، تعامل و همکاری فعال و مستمر با رسانه های دیداری و نوشتاری، ایجاد برنامه های نظام مند و اطلاع رسانی شفاف، می تواند این واحد را کارآمد جلوه دهد.
 
 ملکی با اشاره به اینکه روابط عمومی یعنی هنر مردم داری و دانستن برقراری رابطه خوب با دیگران، خاطرنشان کرد: روابط عمومی این شرکت با برقراری مناسب ارتباطات دو سویه با جامعه بخصوص با اهالی رسانه ها به اهداف مورد نظر خود رسیده است.
 
 رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 90 روزنامه کثیرالانتشار،50 هفته نامه، دوهفته نامه و ماهنامه، 42 پایگاه خبری و 18 خبرگزاری و چندین کانال خبری فعال در استان فعالیت می کنند که با شرکت پالایش گاز ایلام ارتباط و تعامل سازنده ای دارند
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد