درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 13:54   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38954صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 23 خرداد 1398 - 09:32
مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو: در حوزه روابط عمومی ها ضعف اساسی ما اطلاع رسانی است
مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با بیان اینکه روابط عمومیها نقش مهمی در نزدیکی ارتباط بین دولت و ملت دارند، گفت: بر این اساس تلاش کردیم تا سرعت، دقت و صحت اطلاعات را جهت توجه حداکثری به مقوله افکار عمومی افزایش دهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با بیان اینکه روابط عمومیها نقش مهمی در نزدیکی ارتباط بین دولت و ملت دارند، گفت: بر این اساس تلاش کردیم تا سرعت، دقت و صحت اطلاعات را جهت توجه حداکثری به مقوله افکار عمومی افزایش دهیم.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، صدیقه ببران با بیان اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین دولت و ملت هستند، اظهار داشت: اطلاع رسانی و اهمیت به افکار عمومی یکی از مهمترین مقوله هایی است که می تواند یک دولت را به ملت نزدیک کند.
 
 وی افزود: به نظر می رسید که در حوزه روابط عمومی ها ضعف اساسی ما اطلاع رسانی است، بنابراین تلاش کردیم تا سرعت، دقت و صحت اطلاعات را جهت توجه حداکثری به مقوله افکار عمومی افزایش دهیم.
 
 مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با اشاره به استفاده از تمامی خبررسان ها جهت افزایش بازدید اخبار این وزارتخانه، ادامه داد: این اقدام تا حد ممکن با حضور تکنولوژی های نوین اعم از رادیو و تلویزون و فضای مجازی میسر است.
 
 وی با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر ارتباط و تعامل خوبی با رادیو و تلویزیون داریم، ادامه داد: همچنین جهت ورود بیشتر به حوزه های اجتماعی، مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی در وزارت نیرو راه اندازی شد که ارتباط نزدیکی با روابط عمومی وزارت خانه دارد.
 
 ببران با اشاره به اهمیت طرح شهروند خبرنگار، افزود: این طرح برای اولین بار توسط یک بخش دولتی در جهت ارتقا مشارکت مردم و هم افزایی تعامل دولت و ملت و در جهت افزایش اعتماد عمومی شروع به کار کرده است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد