درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 21:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38685صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 19:36
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد گفت: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد چرا که در دنیای امروز روش های سنتی و قدیمی جوابگو نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد گفت: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد چرا که در دنیای امروز روش های سنتی و قدیمی جوابگو نیست.

به گزارش شارا، یزدان آزرمی در شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان اسدآباد اظهار داشت: نیاز به نگاهی نوین در این حوزه وجود دارد چراکه در دنیای امروز روش های سنتی و قدیمی جوابگو نیست.


وی تصریح کرد: بار معنایی روابط عمومی مربوط به ۵۰ سال پیش و حتی بیشتر است که این روش در عصر حاضر پاسخگو نیست.


معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد با بیان اینکه انتظار بیشتری از روابط عمومی دستگاه های شهرستان داریم، افزود: متأسفانه در برخی ادارات شهرستان علاوه بر نداشتن کانال های خبری روش های قدیمی و محیطی شامل اطلاع رسانی کاغذی و بنر و پارچه نوشته نیز اجرا نمی شود.


وی گفت: با این شرایط حتی اعتقاد دارم که لفظ روابط عمومی نیز لفظ مناسبی برای این کانون مهم نیست و باید کلمه ای دیگر به جای آن استفاده کرد.


آزرمی با اشاره به اینکه در دنیای امروز تولید خبر عنصری مهم محسوب می شود، عنوان کرد: اگر دستگاه های ما در انتشار خبر غفلت کنند آن زمان باید بیننده و شنونده اخباری باشند که دیگران برای سیستم مذکور تدوین می کنند.


وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: تعجب می کنم چرا در آستانه روز مقاومت حتی یک بنر هم در سطح شهر نصب نشده است.


وی با بیان اینکه امروزه گزارش تصویری و اخبارکوتاه دو روش پرطرفدار منابع خبری هستند، تصریح کرد: در ایام سیل اخیر در اسدآباد اگر روابط عمومی دستگاه ها نقش پررنگ تری ایفا می کردند بسیاری از زوایای پنهان خدمت رسانی برای همشهریان آشکار می شد.


معاون فرماندار اسدآباد در پایان سخنان خود بیان کرد: انتشار پیام های مردمی در کانال های خبری و پاسخ مسئولین به این پیام ها گامی نوین در ارتباط مردم و دستگاه ها است./ بسیج

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد