درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:56   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38685صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 00:06
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد گفت: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد چرا که در دنیای امروز روش های سنتی و قدیمی جوابگو نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد گفت: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد چرا که در دنیای امروز روش های سنتی و قدیمی جوابگو نیست.

به گزارش شارا، یزدان آزرمی در شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان اسدآباد اظهار داشت: نیاز به نگاهی نوین در این حوزه وجود دارد چراکه در دنیای امروز روش های سنتی و قدیمی جوابگو نیست.


وی تصریح کرد: بار معنایی روابط عمومی مربوط به ۵۰ سال پیش و حتی بیشتر است که این روش در عصر حاضر پاسخگو نیست.


معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد با بیان اینکه انتظار بیشتری از روابط عمومی دستگاه های شهرستان داریم، افزود: متأسفانه در برخی ادارات شهرستان علاوه بر نداشتن کانال های خبری روش های قدیمی و محیطی شامل اطلاع رسانی کاغذی و بنر و پارچه نوشته نیز اجرا نمی شود.


وی گفت: با این شرایط حتی اعتقاد دارم که لفظ روابط عمومی نیز لفظ مناسبی برای این کانون مهم نیست و باید کلمه ای دیگر به جای آن استفاده کرد.


آزرمی با اشاره به اینکه در دنیای امروز تولید خبر عنصری مهم محسوب می شود، عنوان کرد: اگر دستگاه های ما در انتشار خبر غفلت کنند آن زمان باید بیننده و شنونده اخباری باشند که دیگران برای سیستم مذکور تدوین می کنند.


وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: تعجب می کنم چرا در آستانه روز مقاومت حتی یک بنر هم در سطح شهر نصب نشده است.


وی با بیان اینکه امروزه گزارش تصویری و اخبارکوتاه دو روش پرطرفدار منابع خبری هستند، تصریح کرد: در ایام سیل اخیر در اسدآباد اگر روابط عمومی دستگاه ها نقش پررنگ تری ایفا می کردند بسیاری از زوایای پنهان خدمت رسانی برای همشهریان آشکار می شد.


معاون فرماندار اسدآباد در پایان سخنان خود بیان کرد: انتشار پیام های مردمی در کانال های خبری و پاسخ مسئولین به این پیام ها گامی نوین در ارتباط مردم و دستگاه ها است./ بسیج

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد