درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38685صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 23:30
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد گفت: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد چرا که در دنیای امروز روش های سنتی و قدیمی جوابگو نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد گفت: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد چرا که در دنیای امروز روش های سنتی و قدیمی جوابگو نیست.

به گزارش شارا، یزدان آزرمی در شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان اسدآباد اظهار داشت: نیاز به نگاهی نوین در این حوزه وجود دارد چراکه در دنیای امروز روش های سنتی و قدیمی جوابگو نیست.


وی تصریح کرد: بار معنایی روابط عمومی مربوط به ۵۰ سال پیش و حتی بیشتر است که این روش در عصر حاضر پاسخگو نیست.


معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد با بیان اینکه انتظار بیشتری از روابط عمومی دستگاه های شهرستان داریم، افزود: متأسفانه در برخی ادارات شهرستان علاوه بر نداشتن کانال های خبری روش های قدیمی و محیطی شامل اطلاع رسانی کاغذی و بنر و پارچه نوشته نیز اجرا نمی شود.


وی گفت: با این شرایط حتی اعتقاد دارم که لفظ روابط عمومی نیز لفظ مناسبی برای این کانون مهم نیست و باید کلمه ای دیگر به جای آن استفاده کرد.


آزرمی با اشاره به اینکه در دنیای امروز تولید خبر عنصری مهم محسوب می شود، عنوان کرد: اگر دستگاه های ما در انتشار خبر غفلت کنند آن زمان باید بیننده و شنونده اخباری باشند که دیگران برای سیستم مذکور تدوین می کنند.


وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: تعجب می کنم چرا در آستانه روز مقاومت حتی یک بنر هم در سطح شهر نصب نشده است.


وی با بیان اینکه امروزه گزارش تصویری و اخبارکوتاه دو روش پرطرفدار منابع خبری هستند، تصریح کرد: در ایام سیل اخیر در اسدآباد اگر روابط عمومی دستگاه ها نقش پررنگ تری ایفا می کردند بسیاری از زوایای پنهان خدمت رسانی برای همشهریان آشکار می شد.


معاون فرماندار اسدآباد در پایان سخنان خود بیان کرد: انتشار پیام های مردمی در کانال های خبری و پاسخ مسئولین به این پیام ها گامی نوین در ارتباط مردم و دستگاه ها است./ بسیج

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد