درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 12:19   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38678صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 23:07
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت:جایگاه روابط عمومیها با توجه به توسعه شبکه اجتماعی و اطلاع رسانی نیاز به تغییر اساسی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت:جایگاه روابط عمومیها با توجه به توسعه شبکه اجتماعی و اطلاع رسانی نیاز به تغییر اساسی دارد.


به گزارش شارا، عباس مهدوی عصر روز چهارشنبه در همایش مدیران روابط عمومی و رسانه ها در مازندران افزود: در شرایط فعلی با گسترش شبکه های اجتماعی به خصوص فضای مجازی روابط عمومی ها نمی توانند با کارکرد سنتی پاسخگوی مطالبات مردم باشند.


وی اضافه کرد: اگر روابط عمومی ها نتوانند به مطالبات جامعه در حد وظایفشان پاسخگو باشند، قطعا در آینده در مواجه با فضای بیرونی و جامعه با چالش مواجه خواهند شد.


مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران وظیفه اصلی روابط عمومی ها را بررسی کنش ها و واکنش ها در بیرون نسبت به دستگاه متبوع خود و پاسخ به این کنش ها دانست و این کار نیازمند اهمیت دادن به جایگاه روابط عمومی و دمیدن نگاه جدید به این بخش دارد.


مهدوی اظهار داشت: ساختار جدید روابط عمومی ها در سطوح ملی در حال اجراست و این ساختار نیز با نگاه محلی در استان مازندران عملیاتی می شود تا روابط عمومی ها بتوانند چابک تر عمل کنند.


وی با اشاره به رویدادهای اقتصادی بین المللی که خردادماه سال جاری به میزبانی مازندران برگزار خواهد شد، خواهان همکاری روابط عمومی دستگاههای اجرایی برای معرفی ظرفیت های اقتصادی این خطه شمال کشور برای شرکت کنندگان این رویدادهای بین المللی شد.


مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری، نمایشگاه بین المللی فرصت سرمایه گذاری با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی و اجلاسیه اتاق بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر را در ساری از مهمترین رویدادهای اقتصادی بین المللی دانست که خردادماه سال جاری در این خطه شمال کشور برگزار می شود.


*** جمع آوری خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با بازوی روابط عمومی
مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران خواهان همکاری روابط عمومی دستگاههای اجرایی در جمع آوری خاطرات رزمندگان مازنی در هشت سال دفاع مقدس شد.


عبدالله ملکی در این نشست افزود : در هشت سال دفاع مقدس حدود 90 هزار رزمنده مازنی حضور داشتند و این خطه شمال کشور در جمع آوری خاطرات این رزمندگان موفقیت خوبی نداشته است.


وی اضافه کرد: تاکنون حدود 30 هزار ساعات از خاطرات خانواده 10 هزار و 400 شهید و حدود 90 هزار رزمنده جمع آوری شد که نسبت به استان های دیگر رتبه خوبی نداریم.


وی اظهارداشت: روابط عمومی های دستگاههای اجرایی مازندران می توانند با شناختی که از رزمندگان حاضر در ادارات خودشان دارند در این کار اداره کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس را کمک کنند.


دراین نشست تعدادی از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران از مشخص نبودن جایگاه روابط عمومی در دستگاههای اجرایی انتقاد کردند و خواهان ارتقاء جایگاه آن متناسب با وظایف این بخش در ادارات شدند./ ایرنا
 

 




 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد