درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 21:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38641صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 - 15:10
حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات
جاستین ترودو اخیرا لایحه‌ای را پیشنهاد داده تا اعتباری به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار از پول مالیات‌دهندگان تامین شده و بعنوان اعتبارات مالیاتی و سایر امتیازات به رسانه‌های کانادایی اعطا شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جاستین ترودو اخیرا لایحه‌ای را پیشنهاد داده تا اعتباری به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار از پول مالیات‌دهندگان تامین شده و بعنوان اعتبارات مالیاتی و سایر امتیازات به رسانه‌های کانادایی اعطا شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از تلگراف، لایحه مذکور که با هدف “حمایت از رسانه‌های کانادایی” در عصر دیجیتال است، احتمالا در ماه‌های آتی پیش از انتخابات سراسری ماه اکتبر به تصویب پارلمان کانادا می‌رسد.
 
 پیش بینی می شود که لایحه ای که این طرح را معرفی می کند، مجلس کانادا را در چند ماه آینده، پیش از انتخابات عمومی ماه اکتبر به تصویب برسد.
 به گفته اپوزیسیون محافظه کار این طرح آزاد بیان روزنامه نگاران را به خطر می اندازد و کانادا را به سوی دولتی کردن رسانه‌ها سوق می‌دهد.
 
 
 پی‌یر پوالیور، از نمایندگان محافظه‌کار در این رابطه گفت: به نظرم زمانبندی جاستین ترودو، بسیار هوشمندانه است. او این را تبدیل به یک مساله انتخاباتی برای رسانه‌های کانادایی کرد.
 
 مفهوم تلاش او این است که “به من کمک کنید دوباره انتخاب شوم تا من هم کیسه‌ای پر پول به شما بدهم. اگر شما بگذارید من شکست بخورم، خودتان باید هزینه‌هایتان را پرداخت کنید.
 
 
 “براساس این طرح، توزیع اعتبار مذکور با تصمیم هیاتی مستقل از اعضای “جامعه خبری و روزنامه‌نگاری” منتصب از سوی دولت تعیین خواهد شد.
 
 وی افزود: ترودو قصد دارد تا تعریفی از روزنامه‌نگاری قابل قبول ارائه کند و بعد پول را به کسانی بدهد که در چارچوب این تعریف بگنجند. این در بلند مدت باعث می‌شود تا گروه وابسته‌ای از روزنامه‌نگارانی با تفکر لیبرال به وجود آید که تمایل زیادی برای نگه داشتن لیبرال‌ها در قدرت داشته باشند.
 
 به گفته رسانه هدهد، با این حال وزیر دارایی کانادا تاکید دارد هدف این ابتکار عمل به “حفاظت از نقش حیاتی رسانه‌های خبری مستقل در دموکراسی ما” است و به نجات رسانه‌های کانادایی محلی که در عصر محتوای دیجیتال در تنگنا هستند، کمک می‌کند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد