درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38428صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 17:35
۲۷ اردیبهشت، تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی و اذتارتبا
معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات در پیامی اظهار کرد:روز ۲۷ اردیبهشت، تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون آن بخش از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع هنرها، به قلب تپنده ای تبدیل شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون استانداروفرماندارشهرستان شاهرود به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات در پیامی اظهار کرد:روز ۲۷ اردیبهشت، تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون آن بخش از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع هنرها، به قلب تپنده ای تبدیل شده است.


۲۷ اردیبهشت، تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی و اذتارتبابه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود به مناسبت هفته روابط عمومی وارتباطات پیامی به شرح ذیل صادر کرد:


روز ۲۷ اردیبهشت، تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون آن بخش از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع هنرها، به قلب تپنده‌ای تبدیل شده که امروزه تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی بدون فعالیت این بخش دور از ذهن می‌نماید.


روز روابط عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر به همدیگر یادآوری کنیم، نماد‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کار‌هایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که بدون هیچ شک و مجامله‌ای مأموریت انجام آن به عهده فعالان حوزه روابط عمومی سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و دیگر مراکز اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و مجموعه سازمان‌های دولتی و خصوصی است.


بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی «روابط عمومی و ارتباطات» صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است. فرارسیدن این روز را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران سختکوش حوزه روابط عمومی تبریک و تهنیت گفته و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روزافزون را ازخداوند متعال خواستارم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد