درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 08:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38226صفحه نخست » دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 - 10:49
حریم خصوصی در فضای آنلاین به بحران تبدیل شده است
تیم کوک، مدیرعامل اپل در مصاحبه ای که چندی پیش با شبکه خبری ABC News انجام داد حریم خصوصی آنلاین را یک «بحران» خواند و ضمن اشاره به مشکلاتی که برای مدیریت دیتای کاربران، این اواخر دامنگیر شرکت هایی نظیر فیسبوک و گوگل شده، جایگاه اپل در زمینه حریم خصوصی را خوب توصیف کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تیم کوک، مدیرعامل اپل در مصاحبه ای که چندی پیش با شبکه خبری ABC News انجام داد حریم خصوصی آنلاین را یک «بحران» خواند و ضمن اشاره به مشکلاتی که برای مدیریت دیتای کاربران، این اواخر دامنگیر شرکت هایی نظیر فیسبوک و گوگل شده، جایگاه اپل در زمینه حریم خصوصی را خوب توصیف کرد.

به گزارش دیجیاتو، کوک در مصاحبه اش با دایان سایر خبرنگار ABC News مدعی شد که حریم خصوصی به خودی خود به یک بحران بدل شده است.

برخلاف شرکت هایی نظیر گوگل و فیس بوک، کسب و کار اپل روی حوزه تبلیغات تمرکز ندارد و در نتیجه سودی از جمع آوری اطلاعات کاربرانش به منظور تبلیغات هدفمند عاید این شرکت نمی شود.

تیم کوک با اشاره به این نکته گفت: شما محصول ما نیستید. محصولات ما آیفون و آیپد هستند. ما از اطلاعات شما حفاظت می کنیم و می خواهیم به شما کمک کنیم که آنها را محفوظ و امن نگه دارید.

کوک در توضیح این مساله که چرا حریم خصوصی تا این اندازه اهمیت یافته به حجم عظیم اطلاعات شخصی موجود در فضای آنلاین اشاره کرد و گفت:

آنها که در فضای آنلاین افراد را دنبال می کنند بیشتر از شخصی که به داخل پنجره خانه تان خیره شده در موردتان اطلاعات دارند. خیلی بیشتر از چیزی که تصور می کنید.

این مدیرعامل باسابقه که از طرفداران حفظ حریم خصوصی کاربران محسوب می شود در آذرماه سال گذشته با انتشار سرمقاله ای در نشریه تایم از دولت آمریکا درخواست کرد که قوانینی را برای سخت تر کردن جمع آوری اطلاعات کاربران وضع کند و همزمان اوضاع را برای کاربران شفاف سازی کند.

او در این مقاله همچنین خواستار برخورد با افراد و موجودیت هایی شد که اطلاعات کاربران را میان شرکت ها دست به دست می کنند. پیش از این نیز کوک با حضور در برنامه Vice News Tonight حمایت خود را از وضع قوانین در این رابطه اعلام کرده بود.

سایر در مصاحبه خود با تیم کوک اظهار داشت که اپل از مراوداتش با گوگل (که چندی پیش به خاطر سیاست هایش در حوزه جمع آوری اطلاعات و نگرانی ها از بابت حفظ حریم خصوصی زیر ذره بین قرار گرفت) سود می برد. کوک اما در پاسخ به این اظهارات گفت: این روش با گوگل جواب می دهد چون بهترین مرورگر را دارد.

مدیرعامل اپل گرچه مساله حریم خصوصی را یک بحران خواند، اما اعلام کرد که به باورش این مساله قابل برطرف شدن است و صرفا کافی است که شرکت ها برای حل آن با هم متحد شوند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد