درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37823صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 18 فروردین 1398 - 13:34
اعلام آمادگی بانک سپه برای حمایت از طرح رونق تولید و واحدهای تولیدی خسارت دیده در سیل با اختصاص 10 هزار میلیارد ریال
با ارسال نامه به رئیس جمهور صورت گرفت/ اعلام آمادگی بانک سپه برای حمایت از طرح رونق تولید و واحدهای تولیدی خسارت دیده در سیل با اختصاص 10 هزار میلیارد ریال
مدیرعامل بانک سپه با ارسال نامه ای به رئیس جمهور از آمادگی بانک سپه برای حمایت از طرح رونق تولید و تخصیص و تامین اعتبار به میزان 10 هزار میلیاردریال برای واحدهای تولیدی خسارت دیده در سیل اخیر خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک سپه با ارسال نامه ای به رئیس جمهور از آمادگی بانک سپه برای حمایت از طرح رونق تولید و تخصیص و تامین اعتبار به میزان 10 هزار میلیاردریال برای واحدهای تولیدی خسارت دیده در سیل اخیر خبر داد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک سپه، در نامه محمدکاظم چقازردی به دکتر روحانی ریاست جمهوری آمده است:
«احتراماً، ضمن عرض تبریک سال جدید که با ماه های مبارک رجب و شعبان المعظم تقارن یافته است، به استحضار می رسانم در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکید خاص حضرتعالی مبنی بر رسیدگی به مشکلات مردم و جبران خسارت در بخش های مسکن، کشاورزی، دامداری و ... با هماهنگی بخش های مختلف و پیگیری جدی تا رفع مشکلات مردم آسیب دیده و با عنایت به نامگذاری سال 1398 به عنوان رونق تولید و با امعان نظر به ضرورت فعال سازی بنگاه های تولیدی در سیل اخیر در استان های مختلف کشور و به تبع آن به کارگیری مجدد سرمایه گذاری انجام شده، احیای واحدهای تولیدی، حفظ اشتغال و امنیت اجتماعی، بانک سپه با ابراز همدردی با آسیب دیدگان ناشی از حوادث سیل اخیر و به منظور همراهی با سیاست های کلان دولت محترم، آمادگی خود را برای تخصیص و تامین اعتباری به میزان 10.000 میلیارد ریال (ده هزار میلیارد ریال) برای واحدهای تولیدی خسارت دیده در سیل اخیر و اعلام توزیع استانی منابع از سوی سازمان محترم برنامه و بودجه کشور به محضر جناب عالی اعلام می نماید. همچنین در صورت صلاحدید و به منظور مساعدت بیشتر با متقاضیان مشمول و تخصیص بخشی از یارانه سود با تضمین سازمان محترم برنامه و بودجه کشور، اعطای تسهیلات با نرخ سود یارانه دار موجب تسهیل و تسریع در امر بازسازی و نوسازی واحدهای مولد خواهد شد.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد