درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37706صفحه نخست » پنجشنبه، 8 فروردین 1398 - 15:50
فیسبوک ملی‌گرایی سفیدپوستی را مسدود می‌کند
فیسبوک می گوید که از هفته آینده در دو سایت فیسبوک و اینستاگرام "ستایش، نمایش و حمایت از ملی گرایی و جدایی طلبی سفیدپوستی" را مسدود خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فیسبوک می گوید که از هفته آینده در دو سایت فیسبوک و اینستاگرام "ستایش، نمایش و حمایت از ملی گرایی و جدایی طلبی سفیدپوستی" را مسدود خواهد کرد.
 
 این شرکت همچنین قول داد توانایی شناسایی و مسدود کردن محتویاتی که گروه های تروریستی به اشتراک می گذارند را تقویت کند.
 
 کاربران فیسبوک که در جستجوی عبارات توهین آمیز هستند به وبسایت یک گروه خیریه که با اقدامات شدید راست افراطی مبارزه می کند هدایت خواهند شد.
 
 این شبکه اجتماعی در پی پخش زنده حمله اخیر به دو مسجد در نیوزیلند که ۵۰ کشته به جا گذاشت تحت فشار بوده است. ویدئوی حمله را فرد مهاجم پخش کرده بود.
 
 فیسبوک قبلا اجازه انتشار پاره ای محتویات مربوط به ملی‌گرایی سفیدپوستی که نژادپرستانه قلمداد نمی‌کرد را می داد؛ از جمله درخواست بعضی کاربران که خواستار ایجاد یک کشور با ماهیت سفیدپوستی بودند.
 
 این شرکت گفت که ملی‌گرایی سفیدپوستی را شکلی قابل قبول از بیان دیدگاه، مشابه "مباهات به آمریکا یا جنبش جدایی طلبی در باسک، که بخش مهمی از هویت مردم است" می دانست.
 
 اما فیسبوک در وبلاگی که روز چهارشنبه منتشر شد گفت که بعد از سه ماه رایزنی با "اعضای جامعه مدنی و دانشگاهی" نتیجه گیری کرد که ملی گرایی سفیدپوستی را نمی توان به شکلی معنادار از برتری جویی سفیدپوستی و گروه های سازمان یافته که بر پشنه نفرت می چرخند جدا کرد.
 
 در پی کشتار جمعی نمازگزاران مسلمانان در ماه جاری در نیوزیلند چند رهبر جهان از شبکه های اجتماعی خواستند مسئولیت بیشتری را در ارتباط با محتویات افراط گریانه منتشر شده در وبسایت هایشان بپذیرند.
 
 جاسیندا آردرن نخست وزیر نیوزیلند گفت که شبکه های اجتماعی "ناشر هستند نه فقط پیک".
 
 فیسبوک قبلا اذعان کرده است که ویدئوی صحنه حمله، پیش از آنکه حذف شود، بیش از چهار هزار بار دیده شد.
 
 این شرکت گفت که ظرف ۲۴ ساعت یک میلیون و ۲۰۰ هزار کپی از این ویدئو را در لحظه آپلود مسدود کرده و ۳۰۰ هزار نسخه دیگر آن را پاک کرده است.
 
 گروهی به نمایندگی از مسلمانان فرانسه درحال شکایت از فیسبوک و یوتیوب برای پخش آن ویدئو است.
 
 سایر شبکه های اجتماعی از جمله "ردیت" و "والو" هم گام هایی برای حذف این ویدئو برداشتند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد