درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37679صفحه نخست » چهارشنبه، 7 فروردین 1398 - 00:31
در اطلاع رسانی خدمات به سیل زدگان منصفانه عمل کنید
دکتر علی عسکری با قدردانی از اطلاع رسانی به موقع بخش‌های مختلف سازمان به ویژه معاونت سیاسی در انعکاس حادثه تاسف بار سیل در برخی استان‌های کشور هم زمان با آغاز سال جدید خطاب به معاونان سیاسی، سیما، صدا و استان‌های رسانه ملی تاکید کرد: در اطلاع رسانی خدمات دستگاه‌های مختلف به مردم سیل زده منصفانه، دقیق و همه جانبه عمل کنید و محور را وحدت و همبستگی دستگاه‌های مختلف برای خدمت به مردم قرار دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دکتر علی عسکری با قدردانی از اطلاع رسانی به موقع بخش‌های مختلف سازمان به ویژه معاونت سیاسی در انعکاس حادثه تاسف بار سیل در برخی استان‌های کشور هم زمان با آغاز سال جدید خطاب به معاونان سیاسی، سیما، صدا و استان‌های رسانه ملی تاکید کرد: در اطلاع رسانی خدمات دستگاه‌های مختلف به مردم سیل زده منصفانه، دقیق و همه جانبه عمل کنید و محور را وحدت و همبستگی دستگاه‌های مختلف برای خدمت به مردم قرار دهید.
 
 به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی رسانه ملی، وی در این دستور با اشاره به موقعیت حساس به وجود آمده در استان‌ها و شهرستان‌های سیل زده تصریح کرده است: لازم است با هم افزایی و تعامل با دستگاه‌های مختلف دولتی و نهاد‌های انقلابی مسئول در صحنه شهرستان‌های سیل زده، مشکلات مردم در این مناطق به صورت لحظه به لحظه منعکس شود.
 
 رئیس سازمان صدا و سیما همچنین با بیان اینکه دستورالعمل‌های ستاد مدیریت بحران کشور باید به صورت ویژه مورد توجه مدیران رسانه ملی قرار گیرد،افزوده است: معاونت‌های مختلف پیام در سازمان صدا و سیما موظفند دستورالعمل‌های این ستاد را برای پیشگیری از بحران به لحظه برای مردم جامعه هدف منعکس کنند تا از خسارات احتمالی جلوگیری شود.
 
 رئیس جمهور در جلسه صبح امروز ستاد مدیریت بحران کشور از اطلاع رسانی سازمان صدا و سیما از آغاز بحران سیل در استان‌های مختلف کشور تا کنون، قدردانی کرد و از مردم خواست فقط به اطلاع رسانی رسانه ملی در این زمینه توجه داشته باشند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد