درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 18:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37581صفحه نخست » یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 19:24
مراسم رونمایی از مدل Y تسلا تحت تاثیر کفش ‏های ایلان ماسک
روز جمعه همین هفته ایلان ماسک مدیرعامل تسلا از خودروی مدل وای رونمایی کرد ،اما بسیاری از هواداران تسلا در مراسم رونمایی بیشتر از خودروی جدید، تحت تاثیر کفش‎های ایلان ماسک بودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روز جمعه همین هفته ایلان ماسک مدیرعامل تسلا از خودروی مدل وای رونمایی کرد ،اما بسیاری از هواداران تسلا در مراسم رونمایی بیشتر از خودروی جدید، تحت تاثیر کفش‎های ایلان ماسک بودند.
 
 به گزارش دیجیاتو، در حالی که این مدیرعامل ۴۷ ساله به سمت استیج می ‎رفت تا مراسم رونمایی از خودروی مدل وای را در هاوثورن کالیفرنیا آغاز کند فردی در جمعیت فریاد زد «عاشق کفش‎هایت هستم.»
 
 همین ابراز علاقه به کفش ‎های ایلان ماسک او را متقاعد کرد تا جنجالی تازه به پا کند؛ ماسک ناخودآگاه یکی از پاهایش را بالا آورد تا کفش‎های خاص خود را که توسط شرکت DM Custom Sneakers مخصوصا برای او ساخته شده بود به حاضران نشان دهد.
 
 بعد از اتمام مراسم نیز اکانت رسمی تسلا در توییتر اعلام کرد کفش‎های ایلان ماسک که حدودا سه ماه پیش معرفی شدند با استفاده از چرم طبیعی پوست مار پایتون برای شخص او بازطراحی شده‎اند و لوگوی تسلا نیز روی بخش جلویی آنها دوخته شده است و این کفش‎ها در واقع هدیه تولد ماسک از طرف یک دوست بوده‎اند.
 
 قیمت کفش‎های ماسک البته مشخص نیست اما کفش‎های مشابه به آن که از چرم مار پایتون ساخته شده‎اند در وب‎سایت شرکت سازنده در بازه قیمتی ۹۵۰ تا ۴۰۰۰ دلار قابل خرید هستند.
 
 همانطور که در بالا اشاره شد کفش‏های ایلان ماسک بازتابی گسترده در فضای مجازی داشتند و جالب آنکه اغلب مردم بیشتر از آنکه به خودروی مدل وای توجه کنند روی کفش‏های ایلان ماسک تمرکز کرده بودند.
 
 برخی کاربران حتی نمایش این کفش‏ها توسط ماسک را به بخشی از کنفرانس‎های خبری استیو جابز مدیرعامل فقید اپل تشبیه کردند که تحت عنوان One More Thing شناخته می‏شد و در آن جابز محصولی غیرمنتظره را به مخاطبان و هواداران اپل نشان می‏داد.
 
 تعدادی از کاربران هم با کنایه به ایده‏های عجیب و غریب ماسک در عرصه هوافضا و تکنولوژی انتظار داشتند که با قابلیتی متفاوت در این کفش‏ها روبه‎رو شوند و به شوخی از او در شبکه‎های اجتماعی سوال کردند که آیا این کفش‎ها خودران هستند؟ یا انرژی خود را از نور خورشید می‎گیرند؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد