درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 16:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37075صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 21 بهمن 1397 - 20:31
تماشای فوتبال از هر زاویه با دوربین‌های جدید اینتل
کمپانی اینتل، به تازگی اعلام کرده که قرار است از تکنولوژی جدیدی با نام True View در استادیوم‌ها استفاده کند که مسابقات فوتبال را از هر زاویه ممکنی ضبط خواهد کرد؛ به این معنا که تماشاگران می‌توانند از زاویه دلخواه خودشان وضعیت مسابقه را بررسی کنند و اگر به بازیکن خاصی علاقه دارند، مسابقه را تنها از دید او ببینند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کمپانی اینتل، به تازگی اعلام کرده که قرار است از تکنولوژی جدیدی با نام True View در استادیوم‌ها استفاده کند که مسابقات فوتبال را از هر زاویه ممکنی ضبط خواهد کرد؛ به این معنا که تماشاگران می‌توانند از زاویه دلخواه خودشان وضعیت مسابقه را بررسی کنند و اگر به بازیکن خاصی علاقه دارند، مسابقه را تنها از دید او ببینند.
 
 بر اساس گزارش انگجت، جمعه 8 فوریه 2019، این کمپانی به تازگی اعلام کرده که قرار است با همکاری با باشگاه‌های آرسنال، لیورپول و منچستر سیتی وارد پرطرفدارترین لیگ ورزشی دنیا یعنی لیگ برتر انگلیس شود.
 
 قرار است آن‌ها از تکنولوژی جدیدی با نام True View در استادیوم‌ها استفاده کننده که مسابقات فوتبال را از هر زاویه ممکنی ضبط خواهد کرد؛ به این معنا که تماشاگران می‌توانند از زاویه دلخواه خودشان وضعیت مسابقه را بررسی کنند و اگر به بازیکن خاصی علاقه دارند، مسابقه را تنها از دید او ببینند.
 
 برای رسیدن به این هدف، اینتل از 38 دوربین با رزولوشن 5K استفاده خواهد کرد تا باشگاه‌های ذکر شده بتوانند تمام تصاویر حساس مورد نظرشان را چند ساعت بعد از پایان مسابقه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
 
 آنها می‌گویند که درهای همکاری با بزرگ‌ترین باشگاه فوتبال انگلستان یعنی منچستر یونایتد هنوز بسته نیست اما اینتل در حال حاضر روی عملکرد قابل قبول True View در بازی‌های منچستر سیتی، آرسنال و لیورپول متمرکز است.
 
 طی سال‌های اخیر، همزمان با پیشرفت تکنولوژی نحوه تماشای مسابقات ورزشی تغییرات زیادی کرده است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا تکنولوژی جدید اینتل می‌تواند تعامل کاربر با زمین مسابقه را هم به عنوان یکی از استانداردهای پخش ورزشی جای بیاندازد یا خیر.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد