درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 13:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37075صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 21 بهمن 1397 - 16:37
تماشای فوتبال از هر زاویه با دوربین‌های جدید اینتل
کمپانی اینتل، به تازگی اعلام کرده که قرار است از تکنولوژی جدیدی با نام True View در استادیوم‌ها استفاده کند که مسابقات فوتبال را از هر زاویه ممکنی ضبط خواهد کرد؛ به این معنا که تماشاگران می‌توانند از زاویه دلخواه خودشان وضعیت مسابقه را بررسی کنند و اگر به بازیکن خاصی علاقه دارند، مسابقه را تنها از دید او ببینند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کمپانی اینتل، به تازگی اعلام کرده که قرار است از تکنولوژی جدیدی با نام True View در استادیوم‌ها استفاده کند که مسابقات فوتبال را از هر زاویه ممکنی ضبط خواهد کرد؛ به این معنا که تماشاگران می‌توانند از زاویه دلخواه خودشان وضعیت مسابقه را بررسی کنند و اگر به بازیکن خاصی علاقه دارند، مسابقه را تنها از دید او ببینند.
 
 بر اساس گزارش انگجت، جمعه 8 فوریه 2019، این کمپانی به تازگی اعلام کرده که قرار است با همکاری با باشگاه‌های آرسنال، لیورپول و منچستر سیتی وارد پرطرفدارترین لیگ ورزشی دنیا یعنی لیگ برتر انگلیس شود.
 
 قرار است آن‌ها از تکنولوژی جدیدی با نام True View در استادیوم‌ها استفاده کننده که مسابقات فوتبال را از هر زاویه ممکنی ضبط خواهد کرد؛ به این معنا که تماشاگران می‌توانند از زاویه دلخواه خودشان وضعیت مسابقه را بررسی کنند و اگر به بازیکن خاصی علاقه دارند، مسابقه را تنها از دید او ببینند.
 
 برای رسیدن به این هدف، اینتل از 38 دوربین با رزولوشن 5K استفاده خواهد کرد تا باشگاه‌های ذکر شده بتوانند تمام تصاویر حساس مورد نظرشان را چند ساعت بعد از پایان مسابقه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
 
 آنها می‌گویند که درهای همکاری با بزرگ‌ترین باشگاه فوتبال انگلستان یعنی منچستر یونایتد هنوز بسته نیست اما اینتل در حال حاضر روی عملکرد قابل قبول True View در بازی‌های منچستر سیتی، آرسنال و لیورپول متمرکز است.
 
 طی سال‌های اخیر، همزمان با پیشرفت تکنولوژی نحوه تماشای مسابقات ورزشی تغییرات زیادی کرده است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا تکنولوژی جدید اینتل می‌تواند تعامل کاربر با زمین مسابقه را هم به عنوان یکی از استانداردهای پخش ورزشی جای بیاندازد یا خیر.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد