درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37075صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 21 بهمن 1397 - 20:31
تماشای فوتبال از هر زاویه با دوربین‌های جدید اینتل
کمپانی اینتل، به تازگی اعلام کرده که قرار است از تکنولوژی جدیدی با نام True View در استادیوم‌ها استفاده کند که مسابقات فوتبال را از هر زاویه ممکنی ضبط خواهد کرد؛ به این معنا که تماشاگران می‌توانند از زاویه دلخواه خودشان وضعیت مسابقه را بررسی کنند و اگر به بازیکن خاصی علاقه دارند، مسابقه را تنها از دید او ببینند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کمپانی اینتل، به تازگی اعلام کرده که قرار است از تکنولوژی جدیدی با نام True View در استادیوم‌ها استفاده کند که مسابقات فوتبال را از هر زاویه ممکنی ضبط خواهد کرد؛ به این معنا که تماشاگران می‌توانند از زاویه دلخواه خودشان وضعیت مسابقه را بررسی کنند و اگر به بازیکن خاصی علاقه دارند، مسابقه را تنها از دید او ببینند.
 
 بر اساس گزارش انگجت، جمعه 8 فوریه 2019، این کمپانی به تازگی اعلام کرده که قرار است با همکاری با باشگاه‌های آرسنال، لیورپول و منچستر سیتی وارد پرطرفدارترین لیگ ورزشی دنیا یعنی لیگ برتر انگلیس شود.
 
 قرار است آن‌ها از تکنولوژی جدیدی با نام True View در استادیوم‌ها استفاده کننده که مسابقات فوتبال را از هر زاویه ممکنی ضبط خواهد کرد؛ به این معنا که تماشاگران می‌توانند از زاویه دلخواه خودشان وضعیت مسابقه را بررسی کنند و اگر به بازیکن خاصی علاقه دارند، مسابقه را تنها از دید او ببینند.
 
 برای رسیدن به این هدف، اینتل از 38 دوربین با رزولوشن 5K استفاده خواهد کرد تا باشگاه‌های ذکر شده بتوانند تمام تصاویر حساس مورد نظرشان را چند ساعت بعد از پایان مسابقه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
 
 آنها می‌گویند که درهای همکاری با بزرگ‌ترین باشگاه فوتبال انگلستان یعنی منچستر یونایتد هنوز بسته نیست اما اینتل در حال حاضر روی عملکرد قابل قبول True View در بازی‌های منچستر سیتی، آرسنال و لیورپول متمرکز است.
 
 طی سال‌های اخیر، همزمان با پیشرفت تکنولوژی نحوه تماشای مسابقات ورزشی تغییرات زیادی کرده است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا تکنولوژی جدید اینتل می‌تواند تعامل کاربر با زمین مسابقه را هم به عنوان یکی از استانداردهای پخش ورزشی جای بیاندازد یا خیر.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد