درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 05:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36998صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 12 مرداد 1400 - 03:31
4 ابزار دیجیتالی که روابط عمومی را متحول می‌کنند
مترجم- سیاوش روزی - درحالی‌که رسانه‌های اجتماعی و سرعت‌بالای نوآوری‌ها را اکثر متخصصان ارتباطات می‌توانند احساس کنند، ابزارهای جدیدی نیز وجود دارند که ارزشمند هستند و روابط‌عمومی‌ها می توانند از آن استفاده کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| درحالی‌که  رسانه‌های اجتماعی و سرعت‌بالای نوآوری‌ها را اکثر متخصصان ارتباطات می‌توانند احساس کنند، ابزارهای جدیدی نیز وجود دارند که ارزشمند هستند و روابط‌عمومی‌ها می توانند از آن استفاده کنند.


در اینجا چهار فرصت از طریق رسانه‌های اجتماعی به متخصصان روابط عمومی و کسب‌وکار‌های کوچک پیشنهاد شده است:


1. افزایش درآمد برای پوشش رویدادهای خبری‌ به‌وسیله ویدئو زنده

 

ویدیو زنده، قابلیتی است که فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر و برخی شبکه های دیگر ارایه می دهند. پخش و ارسال ویدئوهای زنده یک‌راه بسیار خوب برای اعلام و انتشار یک خبر یا رویداد به دنبال کنندگان و علاقمندان است.


ارسال ویدئوهای زنده (محتوای ویدئو) یکی از بزرگترین روش‌های پخش آنلاین در فیسبوک است که حدود 500 میلیون نفر آن را تماشا می‌کنند.


برای پوشش رویدادهای تان می توانید از اپلیکیشن هایی مانند فیس‌بوک زنده (facebook live) یا پریسکوپ توئیتر استفاده کنید و به مخاطبانتان یک فرصت جدید برای ارتباط با برند مورد علاقه شان بدهید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از ویدئوهای زنده به گزارشگران و سازمان‌های خبری در قسمت‌های مختلف جهان دسترسی داشته باشید.


ویدئوهای زنده مخصوصاً می‌تواند برای ارتقای رویدادهای آتی یا رونمایی از محصولات جدید کمک‌کننده باشند. در سال 2016، شرکت جنرال موتور از اولین برندهای خودروسازی بود که از لایو فیس‌بوک برای معرفی مدل خودرو جدیدش استفاده کرد.


2. استفاده از صدای دیجیتال و محتوای صوتی

 

امروز تولید محتوای صوتی اهمیت زیادی پیدا کرده و کسب و کارها بدینوسیله می توانند وارد دنیای رسانه‌های اجتماعی صوتی شوند و اگر دارای برنامه باشند می توانند به عنوان رهبر فکری در حوزه تخصصی خودشان ظاهر گردیده و ارتباط خود با مخاطبان را توسعه دهند.


3. بروز رسانی‌های بلادرنگ

 

بروز رسانی‌های مداوم به‌ویژه در ارتباطات بحران امری کلیدی هستند.


اگر می خواهید در عصر دیجیتال یک بحران را مدیریت کنید، برای این کار شما باید یک سیاست ارتباطات بحران با قاب‌های زمانی مشخص داشته باشید.


صداقت را در مرکز ارتباطات بحران خود قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که سخنگو بیشترین اطلاعات به‌روز را دارد. در این صورت مردم به‌جای منابع بیرونی که ممکن است اطلاعات نادرست را به اشتراک بگذارند، به رسانه‌های اجتماعی شما مراجعه خواهند کرد.


4. وب‌سایت خود را توسعه دهید تا مشتریان جدید جذب کنید.


مطمئن شوید که وب‌سایت تان از طریق محتوایش می‌تواند پاسخگوی سؤالات مشتریان تان باشد.


از خودتان بپرسید مشتریان تان چه اطلاعاتی نیاز دارند تا مشکل شان حل شود؟



منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد