درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 18:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35873صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 15 آذر 1397 - 03:41
سعی کنید از کارکردن لذت ببرید
اگر از کارتان لذت نمی برید پس چه کار می کنید؟ اگر در کاری که می کنید هیچ چیز دلپذیر، ارزشمند یا دوست داشتنی نمی بینید، بهتر است کار نکنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر از کارتان لذت نمی برید پس چه کار می کنید؟ اگر در کاری که می کنید هیچ چیز دلپذیر، ارزشمند یا دوست داشتنی نمی بینید، بهتر است کار نکنید. شما احتمالا می توانید با استفاده از حقوق و مزایای بیکاری گذران زندگی و امرار معاش کنید. فکر می کنم افراد زیادی هستند که از کارشان لذت نمی برند اما جرات ابراز آن را ندارند زیرا می ترسند متهم به تنبلی یا از زیر کار در رفتن شوند.


خجالت نکشید ، بگویید که از کارتان لذت می برید . بعضی ها فکر می کنند هر چه در شرایط سخت تری کار کنند و هر چه چهره درمانده تری به خود بگیرند ومرتبا ناله کنند امتیاز می گیرند . انگار سیستم اداره ها ایجاب می کند که مردم درنق زدن و ناله کردن از کارشان ، از یکدیگر سبقت بگیرند.


اما شما نباید اینگونه فکر کنید واینگونه باشید . یک بازیگر واقعی - منظورم بازیگر قوانین کار است- نه تنها از کار کردن لذت می برد بلکه از اینکه دیگران بدانند او رابطه خوبی با کارش دارد ، نیز لذت می برد .


حال شما بیشتر از دیگران از کارتان لذت می برید در نتیجه گامهای خود را نرمتر و سبک تر برمی دارید ، میزان اضطراب واسترس شما کاهش می یابد و به طور کلی رفتارتان ملایم تر و دلنشین تر می شود . درواقع با اعتراف به اینکه از کارتان رضایت دارید در موفقیت افراد موفق سهیم می شوید.


این جمله را در قلبتان حک کنید " کار نوعی سرگرمی لذتبخش است". فرق است بین این دو عبارت :" لذت کار کردن" و داشتن اوقات کاری لذتبخش . لذت کار کردن یعنی شما از کارتان راضی هستید ، بی وقفه تلاش می کنید ،به کارتان افتخار می کنید وبا مثبت اندیشی به دنبال انگیزه وهیجان کاری هستید.داشتن ساعات کاری لذتبخش یعنی سرکار بیشتر حرف می زنید و کمتر کار می کنید و با همکاران وقت گذرانی می کنید. البته تمام این خوشیها کاذب ، موقت و زودگذر است و خیلی زود هیجآنها فروکش می کند و شور و شادی از بین می رود.


به هر حال شما به عنوان یک کارمند درگیر مسائل زیادی هستید ؛ استخدام ، اخراج، تنبیه و پاداش ، روز مرگی ،کارهای اداری، اضطراب ها و ناامیدی ها ، مسایلی که جرات و جسارت و گاهی وجدانیات شمارا زیر سوال می برد و بالاخره آینده ای نامعلوم.


بسیاری از افراد پس از بازنشستگی دچار افسردگی می شوند و بازنشستگی را آخر خط می دانند . افراد ضعیف تر حتی چند سال پس از بازنشستگی فوت می کنند . مسلما اگر آنها از کارشان لذت می بردند این چنین قربانی روز مره گی ها نمی شدند.


کلام آخر اینکه کار کردن را زیبا ببینید و از آن لذت ببرید.
 


 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد