درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 02:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35869صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 12 آذر 1397 - 16:05
حضور روابط عمومی های وزارت ارشاد در فضای مجازی مهمترین مصوبه در نشست تخصصی
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور پررنگ درفضای مجازی را مهمترین مصوبه نشست تخصصی دو روزه مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات کل وزارت ارشاد در ساری اعلام کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور پررنگ درفضای مجازی را مهمترین مصوبه نشست تخصصی دو روزه مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات کل وزارت ارشاد در ساری اعلام کرد.

همایون امیرزاده عصر یکشنبه در حاشیه اختتامیه همایش تخصصی روابط عمومی های ادارات کل و سازمان های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگار ایرنا درساری گفت: با تغییر ساختار روابط عمومی های زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور در فضای مجازی در امر اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطبان پررنگتر خواهد شد.


وی این حضور پررنگ را منوط به تولید محتوا با رویکرد چند رسانه ای بیان کرده است.


امیرزاده اضافه کرد: علاوه بر آن برای برخورداری از ظرفیت های استانی و تبادل نظر بیشتر، شورای مناطق هفت گانه روابط عمومی تشکیل می شود و در این شورا برای پیشبرد اهداف، برنامه های روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصویب و به همایش سراسری برای تصویب و اجرایی ارایه خواهد شد.


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتقاء جایگاه روابط عمومی از کارشناس به رئیس اداره و استمرار نشست های تخصصی روابط عمومی ها را از دیگر مصوبات این نشست بیان کرد.


نشست تخصصی مدیران روابط عمومی ادارات کل و سازمان های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته با پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرح آباد ساری گشایش یافت و عصر امروز با صدور قطعنامه ای مبنی بر حضور پررنگ در فضای مجازی برای اطلاع رسانی به کار خود پایان داد.


در این نشست دو روزه مدیران روابط عمومی ادارات کل و سازمان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در کارگاه های آموزشی با دستاوردهای اطلاع رسانی روز آشنا شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد