درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 23:39   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35869صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 12 آذر 1397 - 16:05
حضور روابط عمومی های وزارت ارشاد در فضای مجازی مهمترین مصوبه در نشست تخصصی
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور پررنگ درفضای مجازی را مهمترین مصوبه نشست تخصصی دو روزه مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات کل وزارت ارشاد در ساری اعلام کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور پررنگ درفضای مجازی را مهمترین مصوبه نشست تخصصی دو روزه مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات کل وزارت ارشاد در ساری اعلام کرد.

همایون امیرزاده عصر یکشنبه در حاشیه اختتامیه همایش تخصصی روابط عمومی های ادارات کل و سازمان های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگار ایرنا درساری گفت: با تغییر ساختار روابط عمومی های زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور در فضای مجازی در امر اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطبان پررنگتر خواهد شد.


وی این حضور پررنگ را منوط به تولید محتوا با رویکرد چند رسانه ای بیان کرده است.


امیرزاده اضافه کرد: علاوه بر آن برای برخورداری از ظرفیت های استانی و تبادل نظر بیشتر، شورای مناطق هفت گانه روابط عمومی تشکیل می شود و در این شورا برای پیشبرد اهداف، برنامه های روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصویب و به همایش سراسری برای تصویب و اجرایی ارایه خواهد شد.


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتقاء جایگاه روابط عمومی از کارشناس به رئیس اداره و استمرار نشست های تخصصی روابط عمومی ها را از دیگر مصوبات این نشست بیان کرد.


نشست تخصصی مدیران روابط عمومی ادارات کل و سازمان های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته با پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرح آباد ساری گشایش یافت و عصر امروز با صدور قطعنامه ای مبنی بر حضور پررنگ در فضای مجازی برای اطلاع رسانی به کار خود پایان داد.


در این نشست دو روزه مدیران روابط عمومی ادارات کل و سازمان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در کارگاه های آموزشی با دستاوردهای اطلاع رسانی روز آشنا شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد