فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری
دی ماه 1397
با شعار
سرود موفقیت
(خدمت، ارزش و راحتی)
اشاره
انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی در راستای گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی نظام بانکی در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال، دومین همایش «بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری» را با شعار "خدمت، ارزش و راحتی= سرود موفقیت" برگزار نماید.
اهداف برگزاری
تحلیل و تبیین الزامات و سیاستهای روابط عمومی پیشروی نظام بانکی با هدف کمک به خلق تجربهای منحصربهفرد و متمایز برای مشتریان
کمک به ارائه الگویی مطلوب، کارامد و عملیاتی از روابط عمومی نظام بانکی رابطهمدار و خدمت محور
بررسی ضرورت های شناسایی و ارتقای جایگاه و نقش روابط عمومی در مدیریت نظام مالی و بانکی با هدف افزایش شفافیت، اعتماد و اعتبار
تلاش در جهت معرفی ابزارها و وسایل کارآمد برای ترویج محصولات مالی و بانکی
برنامه های همایش
برنامه های همایش به طور خلاصه عبارت است از:
برگزاری دوره های آموزشی مهارت اجرایی و تخصصی
برگزاری پانل های تخصصی برای ارتقای سطح تخصصی کارشناسان و متخصصان این حوزه
تقدیر از فعالان و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی نظام بانکی
مخاطبان همایش
بانک ها
موسسات مالی و اعتباری
تعاونی های اعتبار
صندوق های قرض الحسنه
شرکت های کارگزاری، بورس اوراق بهادار
شرکت های تخصصی ارایه دهنده خدمات بانکی و مالی
شرکت های تخصصی ارایه دهنده خدمات روابط عمومی و تبلیغات نظام بانکی
رسانه های اقتصادی (بانک و بورس)
موضوعات کلی همایش
موضوعات همایش تحت چهار زمینۀ زیر قرار میگیرد:
زمینۀ اول: تدابیر و راهبردها
همایش به تفکر راهبردی، برنامهریزی، همکاری و توسعۀ خط مشی بهره برداری از فرصت های اطلاع رسانی، کاهش هزینههای تبلیغات بانکی، افزایش اعتماد و اعتبار، توسعه محیط کسب و کار و خدمات بهتر به مردم میپردازد.
زمینۀ دوم: تاکتیکها و تکنیکها
همایش به بررسی تاکتیکها و تکنیکهای کارآمد روابط عمومی نظام بانکی میپردازد و به مطالعات موردی در زمینه ارتقای کمیت و کیفیت ارتباطات نیز مبادرت خواهد ورزید.
زمینۀ سوم: کسب تخصص
همایش شامل محتوای هدفمند برای برنامهریزی کارزارهای روابط عمومی و مهارت های ارتباطی در صنعت بانکداری خواهد بود.
زمینۀ چهارم: بازگشت سرمایه
همایش به نقش تحقیق، سنجش، اخلاق حرفه ای، ارتباطات یکپارچه، خلاقیت، نوآوری و موارد جدید در سیاست روابط عمومی خدمت محور در حمایت از مشتری، جذب منابع و روابط پایدار خواهد پرداخت.
برخی محورهای پیشنهادی می تواند شامل موارد ذیل باشد:
روابط عمومی، چرا صنعت بانکداری به آن نیاز دارد؟
اقتصاد ملی: بانکها و نقش روابط عمومی در ثبات مالی و رونق اقتصادی و نشاط فضای اجتماعی
الگوی جدید بانکداری: نگاهی کاملا نو به روابط مشتری، فروش و خدمات رابطهمدار
تعریف دوباره تجربه ارزش در بانکداری با کمک خلاقیت و نوآوری
نقش مدیریت اعتبار و تصویر بر عملکرد بانک
صنعت بانکداری و رسانه اجتماعی و تأثیر آن بر علامت تجاری و شهرت بانک (چگونه بانک ها می توانند از پتانسیل ها و تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی به نفع کسب و کار خود استفاده کنند؟)
بررسی اهمیت مباحث اخلاقی، اجتماعی و زیست محیطی در سازوکارهای نظام بانکی و جلب اعتماد مشتری
مدیریت بحران و پاسخ اضطراری در صنعت بانکداری
آموزش نحوه استفاده از خدمات بانکی از طریق رسانهها به مردم
نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی در فرهنگ سازی مبارزه با پولشویی
مسئولیت پذیری اجتماعی از زاویه صنعت مالی و بانکی
روش های توسعه و تقویت روابط مشتری در صنعت بانکداری
ثبت نام در همایش
از همه علاقمندان و داوطلبان حضور در همایش (فردی و گروهی) دعوت می گردد تا تاریخ30/09/1397 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
لازم به ذکر است ثبت نام، زمانی قطعی خواهد شد که هزینه های آن پرداخت گردد. هزینه شامل شرکت در جلسات ارایه مقالات، سخنرانی های علمی، پذیرایی، بسته اطلاعات و گواهینامه می باشد.
اولین جشنواره ملی روابط عمومی صنعت بانکداری
اولین "جشنواره ملی روابط عمومی صنعت بانکداری"، دی ماه 1397 در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.
جشنواره ملی روابط عمومی صنعت بانکداری، اهداف زیر را دنبال می کند:
الف) شناسایی، تکریم و معرفی آثار برتر روابط عمومی های صنعت بانکداری
ب) فراهم سازی فضایی پرشور، رقابتی و ایجاد انگیزه در شاغلان روابط عمومی صنعت بانکداری کشور
ج) گسترش تجربه های علمی و تخصصی و ایجاد زمینه تعامل و همکاری بین روابط عمومی های نظام بانکی در گستره ملی
حیطه های تخصصی جشنواره
برای شرکت در جشنواره، میتوانید آثار خود را در بخشهای ذیل ارسال نمایید:
روابط عمومی - برنامه ریزی و مدیریت کمپین های روابط عمومی (روابط رسانه ای، ارتباطات داخلی، ارتباطات بحران، انتشارات، ارتباطات دیجیتال، مدیریت شهرت و اعتبار، مسئولیت اجتماعی، تولید محتوا، مدیریت رویدادها و ...
تبلیغات - برنامه ریزی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی، مدیریت برند، و ...
مقررات جشنواره
- ضروری است برای ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره، نسخه کاغذی آثار و کاربرگ ثبت نام نیز ضمیمیه گردد.
- هر شرکت کننده می تواند برای هر بخش یک اثر ارسال کند.
-لازم است آثار ارسالی به تفکیک هر بخش و مجزا به همراه کاربرگ تکمیل شده همان بخش ارسال گردد.
- آثار رسیده به دبیرخانه، توسط داوران هر بخش، داوری و نفرات برگزیده، معرفی خواهند شد.
- استفاده از آثار رسیده به دبیرخانه برای چاپ در کتاب و سایر اقلام انتشاراتی، تبلیغاتی، کتاب الکترونیکی، بانک اطلاعاتی و برگزاری نمایشگاه با ذکر نام صاحب اثر برای برگزارکنندگان مجاز است.
- آثار رسیده به دبیرخانه، مسترد نخواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
تلفن های دبیرخانه کنفرانس: 77 ـ 88617576 دورنگار: 88602308 وبسایت: www.shara.ir
|