درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35473صفحه نخست » جمعه، 21 آبان 1400 - 20:48
10 اشتباه وبسایت‌های تجارت‌های کوچک و راندن مشتریان
مطالب وب سایت باید عاری از اشتباهات دستوری، غلط های املایی، جملات مبهم و دیگر نواقصی باشد که به مشتریان می گویند شرکت شما به جزییات اهمیت نمی دهد، فاقد پختگی لازم است و امکان دارد کار را نیمه کاره انجام دهد.
  


1- #محتوای جذاب


2- #برندسازی مبهم


بسیاری از کسب وکارهای کوچک سعی می کنند سرآمد بودن را در تمامی موارد انتقال دهند، «ما بهترین هستیم»، «ما ارزان ترین هستیم»، «ما نوآورترین هستیم» و مواردی از این دست. تمامی آنچه از این کار حاصل می شود گیج شدن مشتریان بالقوه یا القای این تفکر است که شما در تمامی موارد سطح متوسطی دارید.


3- عدم وجود نشانه های #اعتبار


برای غلبه بر تردید مشتری باید نشانه های محکمی از اعتبار در وب سایت خود داشته باشید.


4- #گزینه های ارتباطی بدساخت


بسیار واجب است پس از اینکه مشتریان بالقوه فرم خود را ثبت کردند، یک ایمیل تأییدیه برای آنها ارسال کنید.


5- #ساختار ضعیفِ #سئو


بسیاری وب سایت های کسب وکارهای کوچک برای سئو بسیار ضعیف سازماندهی شده اند و به همین دلیل شناسایی و رتبه بندی مناسب با محتوا را برای روبات های خزنده گوگل (Google Crawlers) دشوار یا غیرممکن می سازند.


6- استفاده از #تصاویر آرشیوی


از فضای داخلی و خارجی و از چهره پرسنل عکاسی و تصاویری مناسب از محصولات تهیه کند.

 

7- #اشتباهات تایپی


مطالب وب سایت باید عاری از اشتباهات دستوری، غلط های املایی، جملات مبهم و دیگر نواقصی باشد که به مشتریان می گویند شرکت شما به جزییات اهمیت نمی دهد، فاقد پختگی لازم است و امکان دارد کار را نیمه کاره انجام دهد.


8- #ناوبری گیج کننده


ناوبری قوی سایت، امری شهودی و ساده است و برای بازدیدکنندگان یافتن آنچه بدان نیاز دارند و سپس بازگشت به محل اولیه را آسان می سازد.


9- عدم نمایش #فعالیتهای کسب وکار


برای ایجاد اعتبار وهمچنین فراهم کردن دیدی مثبت نسبت به خود، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما مطالعات موردی مفصل، رزومه ای شامل روایت ها و تصاویری از پروژه های موفق و/یا داده هایی دارد که به طور دقیق نشان می دهند شما چگونه به مشتریان کمک کرده اید در سرمایه خود صرفه جویی کنند و توان عملیات را بهبود بخشند.


10- عدم وجود #وبسایت مخصوص موبایل


این نکته پایانی احتمالاً مهمترین نکته است. امروزه افراد بیشتر از طریق دستگاه تلفن همراه به اینترنت متصل می شوند تا رایانه های شخصی. اگر وبسایت شما برای موبایل مناسب نباشد، نصف مخاطبان بالقوه را از دست می دهید.


مترجم: مهدی کاظمیون
منبع:  allbusiness

forsatnet

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد