درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 21:13   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35033صفحه نخست » شنبه، 7 مهر 1397 - 22:55
تولد گوگل با یک انیمیشن از سوالات عجیب بیست سال اخیر کاربران
گوگل به مناسبت بیست سالگی خود، انیمیشنی را بر صفحه نخست خود قرار داده است. این انیمیشن، سوالات محبوب این بیست سال را برای کاربران مرور می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل به مناسبت بیست سالگی خود، انیمیشنی را بر صفحه نخست خود قرار داده است. این انیمیشن، سوالات محبوب این بیست سال را برای کاربران مرور می کند.

انیمیشن، از پرسشهایی مانند «گوگل چیست»، «در سال ۲۰۰۰ چه اتفاقی می افتد»، «محبوب ترین ورزش دنیا چیست»، «آیا پلوتون سیاره است» تا سوالاتی چون «چگونه برقصیم» و جستجوهایی از جمله «عروسی سلطنتی» را در بر می گیرد.

انیمیشن گوگل با تشکر از کاربرانش به زبانهای گوناگون به پایان می رسد.

گوگل همچنین یک صفحه تعاملی به نام «بیست سال با گوگل» راه اندازی کرده و نکات جالبی را از بیست سال جستجوی کاربران ارائه داده است.

این صفحه شامل زیر مجموعه هایی چون «بازیگران»، «ورزش ها»، «فوتبالیست ها»، «کتابها» و «حیوانات»، «غذاها» ، «برنامه های تلویزیونی» و «ترانه های موسیقی» است.

با کلیک کردن روی هر قسمت، می توان بیشترین میزان جستجو را میان نامهای محبوب پیدا کرد.

مثلا در بخش حیوانات، متوجه می شویم که کاربران سراسر دنیا بیشتر از هر حیوان دیگری، «سگ» را جستجو کرده اند.

در قسمت «بازیگران»، می فهمیم که از سال ۲۰۱۶ تا امروز، بیشتر از هر بازیگر دیگری نام «مگان فاکس» جستجو شده است.

در بخش «فوتبالیست ها»، گوگل می گوید از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸، «لیونل مسی» در میزان جستجوی نامش، رتبه سوم را گرفته است. از سال ۲۰۱۷ تاکنون، بازیکنی که نامش بیشتر از دیگران جستجو شده «نیمار» بازیکن برزیلی است.

در قسمت «غذا»، کاربران در تمامی این سالها بیشتر «آب» را جستجو کرده اند. در سال ۲۰۰۳، «برنج» بیشتر از هر زمان دیگری جستجو شد.

گوگل با ابتکار جالب دیگری بیست سالگی خود را جشن گرفته است.

اگر در روز بیست و هفتم سپتامبر ۲۰۱۸ به گوگل مراجعه کنید و از این وب سایت در مورد مفاهیم قدیمی بپرسید، گوگل با شما شوخی می کند و معادل مدرن آن مفاهیم را به شما می دهد.

مثلا اگر از گوگل در مورد فایل mp3 بپرسید به شما در مورد «استریمینگ» موسیقی اطلاعات می دهد.

اگر گوگل کنید، «اتاق چت» به شما در مورد «اس ام اس به گروه» اطلاعات می دهد.

اگر از گوگل سوال کنید «چطور متوجه بشویم کسی ما را دوست دارد» به جای نشانه های عشق می نویسد «بکش سمت راست» که در واقع اشاره ای است به شیوه کار کردن اپ های متعدد «زوج یابی» که در آن اگر کسی نظر شما را جلب کند صفحه را به سمت راست می کشید.

گوگل رسما در سال ۱۹۹۸ بنیانگذاری شد و امروز سومین شرکت ارزشمند جهان به بهای ۸۶۳ میلیارد دلار است.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد