درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 08:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34966صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 1 مهر 1397 - 13:31
سازمان بورس عضو انجمن بین المللی روابط عمومی شد
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از عضویت این سازمان در انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از عضویت این سازمان در انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) خبر داد.
 
 به گزارش شارا، یاسر فلاح مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت: عضویت سازمان بورس و اوراق بهادار ایران در انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) محصول اقدامات اخیر سازمان بورس در حوزه های اطلاع رسانی، ارتقا سواد مالی و فرهنگ سهامداری و همچنین عملکرد شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس است.
 
 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس ادامه داد: خبر رسمی عضویت سازمان بورس در انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) طی نامه ای از طرف دبیر این نهاد بین المللی اعلام شد. در این نامه ضمن قدردانی از اقدامات سازمان بورس در حوزه های اطلاع رسانی، ارتقا سواد مالی و فرهنگ سهامداری با عضویت سازمان در این نهاد موافقت شده است.
 
 مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس عنوان کرد: اطلاع رسانی بهنگام، انتشار کتب مختلف در تمام رده‌های سنی، ساخت کلیپ‌های آموزشی و بازی‌های مرتبط، برگزاری جشنواره ها و مسابقات تخصصی همچون جشنواره بورس و رسانه و لیگ ستارگان بورس از جمله اقداماتی بود که مسیر عضویت سازمان بورس در این نهاد بین المللی را هموار کرد.
 
 یاسر فلاح برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه برای یازده دوره پیاپی و نیز برگزاری ده دوره سالانه بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی را نگین درخشانی در عرصه اقتصاد ایران برشمرد و گفت: عضویت در این نهاد بین المللی حاکی از آن است که شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار، منطبق با استاندارد های بین المللی عمل می کنند.
 
 یادآور می شود انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) سازمانی بین‌المللی متشکل از اعضا فعال در حوزه روابط عمومی است و دبیرخانه آن در انگلیس قرار دارد و متخصصین گوناگونی در این نهاد حضور دارند. سازمان ملل، IPRA را یک سازمان غیر دولتی شناخته و حق مشورت را به این نهاد اعطا کرده است
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد