درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 04:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34828صفحه نخست » شنبه، 17 شهریور 1397 - 11:15
گوگل بیست ساله شد
گوگل این ماه بیست سالگی خود را جشن می گیرد. این غول اینترنتی عصر ما که رسما در سال ۱۹۹۸ بنیانگذاری شد، اکنون سومین شرکت ارزشمند جهان به بهای ۸۶۳ میلیارد دلار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل این ماه بیست سالگی خود را جشن می گیرد. این غول اینترنتی عصر ما که رسما در سال ۱۹۹۸ بنیانگذاری شد، اکنون سومین شرکت ارزشمند جهان به بهای ۸۶۳ میلیارد دلار است.
 
 هنگامی که لاری پیج و برایان سرگئی در هفتم سپتامبر ۱۹۹۸ شرکت گوگل را رسما بنیان گذاردند، سرمایه آنان، علاوه بر چهار کامپیوتر و صد هزار دلار کمک از شرکتی که به برنامه آنان اعتقاد داشت، عبارت بود از نوآوری و تیزهوشی، و این باور که یک موتور جستجوی اینترنتی می تواند جهان را تغییر دهد.
 
 اکنون آلفابت، شرکت مادر گوگل، در سه ماه اول سال ۲۰۱۸ بیش از ۹ میلیارد دلار سود داشته و ذخیره نقدینه آن به بیش از صد میلیارد دلار رسیده است.
 لاری پِیج و بریان سرگئی که طراحی موتور جستجوی اینترنتی را از اتاق کارشان در دانشگاه استنفورد آغاز کردند، و سپس ان را در گاراژ یک خانه ادامه دادند، اکنون دو نفر از ثروتمند ترین افراد جهانند.
 
 گوگل در سال ۲۰۱۰ تولید خودروهای بدون نیاز به راننده را ۀغاز کرد و در سال ۲۰۱۶ یوتیوب را خریداری کرد.
 
 با این حال، این شرکت نیز با چالش های مواجه شده است. از جمله عینک گوگل که مورد توجه بازار قرار نگرفت و گوگل در سال ۲۰۱۵ آن را از بازار خارج کرد، و نیز جریمه ۵ میلیارد دلاری که اتحادیه اروپا به این شرکت اعمال کرد زیرا نحوه کار گوگل را محدود کردن بازار رقابت ارزیابی کرده بود.
 
 چالش بعدی هم گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس بود، مبنی بر این که برخی وبسایت و اپ های گوگل مکان اشخاص را بدون خواست آنها ضبط می کند. گوگل برخی از انتقاد ها را رد کرده و می گوید برخی دیگر را اصلاح می کند.
 
 کریگ سیلورستاین مدیر تکنولژی پیشین گوگل در این باره گفته است: گوگل یک شرکت کاملا آرمانگراست. البته ما مسئولیت مالی و قانونی داریم که پولساز باشیم و ان را بسیار جدی می گیریم. ولی همزمان تلاش می کنیم کارهایی را انجام دهیم که فکر می کنیم جهان را جای بهتری خواهد ساخت.
 
 برغم این چالش ها شرکت گوگل همچنان رشد می کند و خدمات آن در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد