درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 04:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34828صفحه نخست » شنبه، 17 شهریور 1397 - 11:15
گوگل بیست ساله شد
گوگل این ماه بیست سالگی خود را جشن می گیرد. این غول اینترنتی عصر ما که رسما در سال ۱۹۹۸ بنیانگذاری شد، اکنون سومین شرکت ارزشمند جهان به بهای ۸۶۳ میلیارد دلار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل این ماه بیست سالگی خود را جشن می گیرد. این غول اینترنتی عصر ما که رسما در سال ۱۹۹۸ بنیانگذاری شد، اکنون سومین شرکت ارزشمند جهان به بهای ۸۶۳ میلیارد دلار است.
 
 هنگامی که لاری پیج و برایان سرگئی در هفتم سپتامبر ۱۹۹۸ شرکت گوگل را رسما بنیان گذاردند، سرمایه آنان، علاوه بر چهار کامپیوتر و صد هزار دلار کمک از شرکتی که به برنامه آنان اعتقاد داشت، عبارت بود از نوآوری و تیزهوشی، و این باور که یک موتور جستجوی اینترنتی می تواند جهان را تغییر دهد.
 
 اکنون آلفابت، شرکت مادر گوگل، در سه ماه اول سال ۲۰۱۸ بیش از ۹ میلیارد دلار سود داشته و ذخیره نقدینه آن به بیش از صد میلیارد دلار رسیده است.
 لاری پِیج و بریان سرگئی که طراحی موتور جستجوی اینترنتی را از اتاق کارشان در دانشگاه استنفورد آغاز کردند، و سپس ان را در گاراژ یک خانه ادامه دادند، اکنون دو نفر از ثروتمند ترین افراد جهانند.
 
 گوگل در سال ۲۰۱۰ تولید خودروهای بدون نیاز به راننده را ۀغاز کرد و در سال ۲۰۱۶ یوتیوب را خریداری کرد.
 
 با این حال، این شرکت نیز با چالش های مواجه شده است. از جمله عینک گوگل که مورد توجه بازار قرار نگرفت و گوگل در سال ۲۰۱۵ آن را از بازار خارج کرد، و نیز جریمه ۵ میلیارد دلاری که اتحادیه اروپا به این شرکت اعمال کرد زیرا نحوه کار گوگل را محدود کردن بازار رقابت ارزیابی کرده بود.
 
 چالش بعدی هم گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس بود، مبنی بر این که برخی وبسایت و اپ های گوگل مکان اشخاص را بدون خواست آنها ضبط می کند. گوگل برخی از انتقاد ها را رد کرده و می گوید برخی دیگر را اصلاح می کند.
 
 کریگ سیلورستاین مدیر تکنولژی پیشین گوگل در این باره گفته است: گوگل یک شرکت کاملا آرمانگراست. البته ما مسئولیت مالی و قانونی داریم که پولساز باشیم و ان را بسیار جدی می گیریم. ولی همزمان تلاش می کنیم کارهایی را انجام دهیم که فکر می کنیم جهان را جای بهتری خواهد ساخت.
 
 برغم این چالش ها شرکت گوگل همچنان رشد می کند و خدمات آن در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد