درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 01:54   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34828صفحه نخست » شنبه، 17 شهریور 1397 - 11:51
گوگل بیست ساله شد
گوگل این ماه بیست سالگی خود را جشن می گیرد. این غول اینترنتی عصر ما که رسما در سال ۱۹۹۸ بنیانگذاری شد، اکنون سومین شرکت ارزشمند جهان به بهای ۸۶۳ میلیارد دلار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل این ماه بیست سالگی خود را جشن می گیرد. این غول اینترنتی عصر ما که رسما در سال ۱۹۹۸ بنیانگذاری شد، اکنون سومین شرکت ارزشمند جهان به بهای ۸۶۳ میلیارد دلار است.
 
 هنگامی که لاری پیج و برایان سرگئی در هفتم سپتامبر ۱۹۹۸ شرکت گوگل را رسما بنیان گذاردند، سرمایه آنان، علاوه بر چهار کامپیوتر و صد هزار دلار کمک از شرکتی که به برنامه آنان اعتقاد داشت، عبارت بود از نوآوری و تیزهوشی، و این باور که یک موتور جستجوی اینترنتی می تواند جهان را تغییر دهد.
 
 اکنون آلفابت، شرکت مادر گوگل، در سه ماه اول سال ۲۰۱۸ بیش از ۹ میلیارد دلار سود داشته و ذخیره نقدینه آن به بیش از صد میلیارد دلار رسیده است.
 لاری پِیج و بریان سرگئی که طراحی موتور جستجوی اینترنتی را از اتاق کارشان در دانشگاه استنفورد آغاز کردند، و سپس ان را در گاراژ یک خانه ادامه دادند، اکنون دو نفر از ثروتمند ترین افراد جهانند.
 
 گوگل در سال ۲۰۱۰ تولید خودروهای بدون نیاز به راننده را ۀغاز کرد و در سال ۲۰۱۶ یوتیوب را خریداری کرد.
 
 با این حال، این شرکت نیز با چالش های مواجه شده است. از جمله عینک گوگل که مورد توجه بازار قرار نگرفت و گوگل در سال ۲۰۱۵ آن را از بازار خارج کرد، و نیز جریمه ۵ میلیارد دلاری که اتحادیه اروپا به این شرکت اعمال کرد زیرا نحوه کار گوگل را محدود کردن بازار رقابت ارزیابی کرده بود.
 
 چالش بعدی هم گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس بود، مبنی بر این که برخی وبسایت و اپ های گوگل مکان اشخاص را بدون خواست آنها ضبط می کند. گوگل برخی از انتقاد ها را رد کرده و می گوید برخی دیگر را اصلاح می کند.
 
 کریگ سیلورستاین مدیر تکنولژی پیشین گوگل در این باره گفته است: گوگل یک شرکت کاملا آرمانگراست. البته ما مسئولیت مالی و قانونی داریم که پولساز باشیم و ان را بسیار جدی می گیریم. ولی همزمان تلاش می کنیم کارهایی را انجام دهیم که فکر می کنیم جهان را جای بهتری خواهد ساخت.
 
 برغم این چالش ها شرکت گوگل همچنان رشد می کند و خدمات آن در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد